Ştiri > Drept de replica catre "Antena 1"

 

 

    Referitor la materialul video „Poşta Română, instituţie cu echipamente vechi şi funcţionari dezinteresaţi” apărut la rubrica „Observator” a postului de televiziune Antena 1, miercuri, 10.10.2018, Poşta Română face următoarele precizări:

    Acuzaţiile aduse la adresa companiei, referitoare la lipsa dispozitivelor POS din toate oficiile poştale sunt nefondate. Poşta Română a început deja dotarea subunităţilor poştale cu terminale POS, însă, având în vedere dimensiunea reţelei şi necesităţile de ordin tehnic (instalare echipamente, instruire salariaţi, service şi mentenanţă etc.), POS-urile se instalează cu prioritate în subunităţi poştale informatizate din mediul urban, în mod etapizat. Astfel, începând cu 1 septembrie 2018, Poşta Română a implementat, deja, într-un număr de 50 de subunităţi poştale, plata cu cardul pentru o gamă variată de servicii poştale (vânzare de mărfuri, timbre poştale, timbre fiscale, timbre judiciare, mandate încasare facturi, trimiteri de corespondenţă internă şi internaţională, trimiteri de colete interne şi internaţionale, servicii poştale express interne şi internaţionale). Mai mult, deja s-a început implementarea în Cluj-Napoca a dispozitivelor POS, astfel că începând cu 19 septembrie, la Oficiul Poştal nr. 1 se pot efectua plăţi cu cardul bancar. Totodată, la sfârşitul lunii septembrie 2018 s-a încheiat un alt contract pentru achiziţia serviciilor de plată prin intermediul a încă 950 de POS-uri, astfel încât modalitatea de plată cu card bancar să fie extinsă la nivelul tuturor subunităţilor poştale informatizate, până la sfârşitul anului, aşa cum ne-am asumat. Deşi jurnalistul a afirmat că „Până la sfârşitul acestui an, oficiile poştale ar fi trebuit dotate cu POS-uri”, lăsând astfel, de înţeles că suntem deja la finalul anului 2018 şi nu ne-am onorat angajamentele, îi reamintim, pe această cale, că mai sunt peste două luni şi jumătate din acest an, timp suficient pentru a finaliza acest proiect.
    Dacă ar fi solicitat un punct de vedere oficial din partea reprezentanţilor massmedia ai companiei, jurnalistul care a realizat filmarea cu camera ascunsă, Alex Prunean, ar fi aflat date reale şi ar fi informat corect telespectatorii. 
    
    Referitor la serviciile prioritare despre care angajata de la ghişeu susţine că Poşta Română nu le-ar avea în portofoliu, menţionăm că operatorul naţional de servicii poştale oferă clienţilor posibilitatea de a trimite rapid un plic, prin două produse:
Prioripost - serviciul de curierat rapid (express) intern al Poştei Române pentru documente şi marfă, care oferă cel mai profitabil raport calitate - preţ de pe piaţa românească. Pachetele trimise prin intermediul Prioripost ajung la destinaţie în 12 ore dacă sunt trimise în aceeaşi localitate, 24 de ore dacă sunt trimise între oraşe reşedinţă de judeţ sau intra-judeţean, sau în 36 de ore între oricare alte două localităţi din România. 

Ultrapost - serviciul ultrarapid “door to door” intern de preluare, transport şi distribuire a trimiterilor poştale în şi între cele 18 mari oraşe: Bucureşti, Alexandria, Ploieşti, Craiova, Constanţa, Bacău, Iaşi, Braşov, Cluj, Timişoara, Galaţi, Brăila, Miercurea Ciuc, Sibiu, Giurgiu, Sf. Gheorghe, Buzău şi Focşani.
    Poşta Română îşi cere scuze pentru faptul că angajaţii au oferit clientului informaţii eronate şi precizăm că aceştia vor suporta sancţiuni legale pentru abateri disciplinare şi comportament neadecvat. Atitudinea angajaţilor faţă de clienţi este un aspect important pentru Poşta Română, astfel că vor fi iniţiate cursuri de comunicare cu clienţii, pentru personalul din front-desk, pentru ca astfel de situaţii să nu se mai repete. 
    Reamintim că Poşta Română, prin reprezentanţii desemnaţi, stă la dispoziţia presei pentru orice solicitare care vizează interesul public. Îndemnăm, pe această cale, jurnaliştii să dea dovadă de responsabilitate şi obiectivitate atunci când relatează despre operatorul naţional de servicii poştale.
    Solicităm a se face precizările corecte în sensul informării opiniei publice asupra situaţiei reale şi publicarea prezentului material ca drept la replică. 

 

Compartiment Comunicare 
Poşta Română
Solicitări din partea mass-media:
Telefon: 021/200 92 78
massmedia@posta-romana.ro

 

Feedback
Essential SSL