Servicii expeditori > Corespondenţă internă cu ramburs

+ -

Cu serviciul corespondenţă internă cu ramburs poţi expedia comunicări tipărite, imprimate sau înregistrate (pe diverse suporturi), urmând ca destinatarul să achite prin intermediul reţelei poştale contravalorea bunului care face obiectul trimiterii poştale.

Încasarea unei sume de la destinatar şi remiterea acesteia expeditorului se face prin mandat poştal sau mandat electronic (e-mandat).

Serviciul se oferă numai în sistemul de viteză neprioritar. Trimiterile de corespondenţă internă cu Ramburs sunt monitorizate în sistem Track&Trace pe întreg fluxul tehnologic.

Calculator tarife

Calculează tarifele serviciilor poştale pe care doreşti să le foloseşti.

Caută cod poştal

Caută şi completează codul poştal pe scrisorile sau cărţile poştale pe care le trimiţi, pentru ca acestea să ajungă în siguranţă la destinaţie.

Găseşte oficiu poştal

Caută cel mai apropiat oficiu poştal în funcţie de locul în care te afli, de adresa unde locuieşti sau de sediul firmei.

Track&Trace

Vrei să ştii care este statusul unei trimiteri poştale? Sistemul Track&Trace te ajută să obţii informaţii de ultimă oră despre trimiterile poştale care pot fi urmărite prin acest sistem, fie că eşti expeditor, fie că eşti destinatar.

Completează un formular

Acum poţi completa online formularul pentru serviciul poştal pe care vrei să îl foloseşti.

SOLICITĂRI INFORMAȚII ȘI DEPUNERI RECLAMAȚII

Contact

021 9393

021 9393 111 (pentru apeluri din strainatate)

Disponibil zilnic între orele
L - V: 0800 - 2000
     S: 0900 - 1300

Apelurile telefonice se taxează cu tarif normal.

Reclamații

Pentru trimiteri poștale interne întârziate, neajunse,deteriorate sau alte disfuncționalități

Pentru trimiteri poștale internaționale întârziate,neajunse, deteriorate sau alte disfuncționalități

Completați formularul de reclamații numai în cazul în care constatați întârzieri sau disfuncționalități în efectuarea serviciilor poștale sau întâmpinați alte probleme în cadrul acestora.

Suport clienți

Puneți o întrebare punctuală legată de ceea ce vă interesează și vă vom răspunde în cel mai scurt timp.

Atenție! Prin formularul de Suport Clienți nu se acceptă reclamații. În cazul în care doriți să transmiteți o reclamație, folosiți formularele de Reclamații Interne și Reclamații Externe.

MYPOSTALCARD

MYPOSTALCARD

EMS

EMS
Feedback
Essential SSL