Eurogiro

Servicii expeditori > Eurogiro

+ -

Mandatul EUROGIRO reprezintă un serviciu financiar specializat prin care se realizează transmiterea în sistem rapid şi în condiţii de siguranţă a sumelor băneşti, având ca suport un sistem electronic de transfer de sume. Serviciul EUROGIRO facilitează şi transferul sumelor de ramburs internaţional încasate de la destinatarii unor trimiteri poştale însoţite de mandat ramburs internaţional, utilizându-se serviciul EUROGIRO Ramburs (denumit şi serviciul EUROGIRO – COD).

Eurogiro este sistemul care permite trimiterea şi primirea banilor prin intermediul unei reţele electronice securizate care leaga împreună partenerii ( operatori poştali sau banci), din diverse ţări, care fac parte din reţea.

Nu este necesar să aveţi un cont bancar sau poştal pentru a trimite sau primi bani prin sistemul Eurogiro.

Serviciul Eurogiro se prestează numai pentru beneficiari din ţările pentru care C.N.Poşta Română are acorduri încheiate cu parteneri Eurogiro. Tarifele sunt prezentate în urmatoarea lista :

Lista operatorilor străini cu care sunt încheiate acorduri pentru mandatul EUROGIRO

Lista operatorilor străini cu care sunt încheiate acorduri pentru EUROGIRO RAMBURS – COD

Sumele maxime care se pot expedia printr-un mandat EUROGIRO sunt menţionate în lista ţărilor care execută servicul de mandate EUROGIRO. Termenul de valabilitate al unui mandat EUROGIRO este prezentat în lista ţărilor care prestează serviciul de mandate EUROGIRO. În funcţie de prevederile acordurilor încheiate cu operatorii străini, prezentarea sau achitarea se poate efectua, numai în numerar, în următoarele monede: USD sau EURO.

Sumele în valută se depun fără fracţiuni de monedă metalică.

La sosirea unui mandat Eurogiro, oficiul poştal informatizat (desemnat să execute acest serviciu), avizează destinatarul la adresa menţionată pe mandatul Eurogiro. Destinatarul este invitat să se prezinte la oficiul poştal pentru a încasa suma aferentă. Mandatul Eurogiro se află la dispoziţia destinatarului pe o perioada de timp (termenul de valabilitate)  stabilita prin acordul încheiat cu partenerul Eurogiro respectiv.

Calculator tarife

Calculează tarifele serviciilor poştale pe care doreşti să le foloseşti.

Caută cod poştal

Caută şi completează codul poştal pe scrisorile sau cărţile poştale pe care le trimiţi, pentru ca acestea să ajungă în siguranţă la destinaţie.

Găseşte oficiu poştal

Caută cel mai apropiat oficiu poştal în funcţie de locul în care te afli, de adresa unde locuieşti sau de sediul firmei.

Track&Trace

Vrei să ştii care este statusul unei trimiteri poştale? Sistemul Track&Trace te ajută să obţii informaţii de ultimă oră despre trimiterile poştale care pot fi urmărite prin acest sistem, fie că eşti expeditor, fie că eşti destinatar.

Completează un formular

Acum poţi completa online formularul pentru serviciul poştal pe care vrei să îl foloseşti.

SOLICITĂRI INFORMAȚII ȘI DEPUNERI RECLAMAȚII

Contact

021 9393

021 9393 111 (pentru apeluri din strainatate)

Disponibil zilnic între orele
L - V: 0800 - 2000
     S: 0900 - 1300

Apelurile telefonice se taxează cu tarif normal.

Reclamații

Pentru trimiteri poștale interne întârziate, neajunse,deteriorate sau alte disfuncționalități

Pentru trimiteri poștale internaționale întârziate,neajunse, deteriorate sau alte disfuncționalități

Completați formularul de reclamații numai în cazul în care constatați întârzieri sau disfuncționalități în efectuarea serviciilor poștale sau întâmpinați alte probleme în cadrul acestora.

Suport clienți

Puneți o întrebare punctuală legată de ceea ce vă interesează și vă vom răspunde în cel mai scurt timp.

Atenție! Prin formularul de Suport Clienți nu se acceptă reclamații. În cazul în care doriți să transmiteți o reclamație, folosiți formularele de Reclamații Interne și Reclamații Externe.

EMS

EMS
Feedback
Positive SSL