Eurogiro Cash International

Servicii expeditori > Eurogiro Cash International

+ -

Mandatul Eurogiro Cash International (ECI) este un serviciu de transfer international de bani realizat prin intermediul retelei Eurogiro pe baza acordurilor incheiate de Posta Romana cu parteneri membrii Eurogiro (banci sau operatori postali). Tarile pentru care se realizeaza acest serviciu sunt cuprinse in urmatoarea lista: lista operatorilor străini cu care sunt încheiate acorduri pentru transferurile EUROGIRO Cash International (E.C.I.)

Transferul de bani se realizeaza rapid si in conditii de siguranta avand ca suport sistemul informatic securizat al retelei Eurogiro. Mandatul Eurogiro Cash International (ECI) ajunge in tara de destinatie in 2 zile lucratoare bancare dupa data expedierii. Mandatul Eurogiro Cash International (ECI) este la dispozitia destinatarului timp de 30 zile de la data emiterii.

Prin zile lucratoare bancare se intelege orice zi in care o anumita banca desfasoara activitate dupa cum este necesar pentru procesarea unei plati internationale. Zilele de lucru din Romania sunt de luni pana vineri (cu exceptia sarbatorilor legale), dar partenerii straini / bancile straine pot avea diferite zile lucratoare, de exemplu pentru ca respecta sarbatorile oficiale locale.

Suma transmisa se depune în valută (fără fracţiuni de monedă metalică), iar taxele se achita in lei.

Tarif Eurogiro Cash International

Expeditorul este obligat să înştiinţeze destinatarul de transmiterea sumei şi a următoarelor date de identificare ale transferului:

  • numărul unic de prezentare al transferului;

  • numele şi prenumele expeditorului;

  • valoarea expediată şi moneda;

  • ţara şi oraşul de origine al transferului.

Pentru a intra in posesia sumelor transmise catre Romania prin mandatul Eurogiro Cash International (ECI), destinatarul trebuie sa se prezinte la orice subunitate postala informatizata (indiferent de domiciliul destinatarului) desemnata sa execute acest serviciu si sa comunice datele mentionate mai sus. 
Serviciul Eurogiro Cash International (ECI) este denumit Vale Eletrónico Internacional (Euro Cash Internacional - ECI) de partenerul din Portugalia.
 
Pe baza interconectarii retelei Eurogiro cu reteaua International Financial Services (IFS) a Uniunii Postale Universale (UPU), membrii  celor doua retele informatice (operatori postali desemnati in tarile lor), pot realiza schimbul de mandate electronice. Astfel, CN Posta Romana SA si IS Posta Moldovei au incheiat un acord de a utiliza aceasta interconexiune in vederea efectuarii serviciului de mandate electronice internationale.
Parametrii de executare
Este necesar sa prezentati un act de identitate valid pentru a transmite sau a primi bani prin mandat Eurogiro Cash International (ECI). Legislatia interna si internationala privind prevenirea si combaterea spalarii banilor si a finantarii terorismului impune confirmarea identitatii clientilor.
Nu este necesar sa aveti un cont bancar sau postal pentru a trimite bani.
Inainte de expedierea mandatului Eurogiro Cash International (ECI), asigurati-va ca destinatarul are un document valabil pentru a putea intra in posesia sumei. Comunicati numele si adresa postala completa a beneficiarului.
 
Sumele transmise prin mandatul Eurogiro Cash International (ECI) se achita de subunitatile postale (in functie de disponibilitatea fondurilor) numai in numerar. Fractiile de pana la 4,99 EUR se achita in lei la cursul bancii desemnate din ziua achitarii.
 
Mandatul Eurogiro Cash International (ECI) poate fi suspendat pentru orice controale si inspectii in vederea indeplinirii cerintelor legislatiei privind prevenirea si combaterea spalarii banilor si a finantarii terorismului.
 
Calculator tarife

Calculează tarifele serviciilor poştale pe care doreşti să le foloseşti.

Caută cod poştal

Caută şi completează codul poştal pe scrisorile sau cărţile poştale pe care le trimiţi, pentru ca acestea să ajungă în siguranţă la destinaţie.

Găseşte oficiu poştal

Caută cel mai apropiat oficiu poştal în funcţie de locul în care te afli, de adresa unde locuieşti sau de sediul firmei.

Track&Trace

Vrei să ştii care este statusul unei trimiteri poştale? Sistemul Track&Trace te ajută să obţii informaţii de ultimă oră despre trimiterile poştale care pot fi urmărite prin acest sistem, fie că eşti expeditor, fie că eşti destinatar.

Completează un formular

Acum poţi completa online formularul pentru serviciul poştal pe care vrei să îl foloseşti.

SOLICITĂRI INFORMAȚII ȘI DEPUNERI RECLAMAȚII

Contact

021 9393

021 9393 111 (pentru apeluri din strainatate)

Disponibil zilnic între orele
L - V: 0800 - 2000
     S: 0900 - 1300

Apelurile telefonice se taxează cu tarif normal.

Reclamații

Pentru trimiteri poștale interne întârziate, neajunse,deteriorate sau alte disfuncționalități

Pentru trimiteri poștale internaționale întârziate,neajunse, deteriorate sau alte disfuncționalități

Completați formularul de reclamații numai în cazul în care constatați întârzieri sau disfuncționalități în efectuarea serviciilor poștale sau întâmpinați alte probleme în cadrul acestora.

Suport clienți

Puneți o întrebare punctuală legată de ceea ce vă interesează și vă vom răspunde în cel mai scurt timp.

Atenție! Prin formularul de Suport Clienți nu se acceptă reclamații. În cazul în care doriți să transmiteți o reclamație, folosiți formularele de Reclamații Interne și Reclamații Externe.

EMS

EMS
Feedback
Positive SSL