Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii in site, accepti modul in care folosim aceste informatii. Afla mai multe aici.

Inchide

Soluţii Business > Serviciu mandat - achitare pe bază de borderouri de plată

+ -

Este un serviciu dedicat clienţilor care la o expediţie prezintă un volum de minimum 1.000 de bucăţi, fiind disponibil pe bază de contract.

Borderourile de plată trebuie generate pe subunităţi poştale de achitare sau pe sectoare de distribuire, în funcţie de fiecare caz în particular:

  • în cazul în care achitarea se efectuează la ghişeu,
  • în cazul în care achitarea se efectuează la domiciliul clientului

La sfârşitul perioadei de achitare, partenerului de contract se remite un exemplar al borderoului de plată.

Detalii suplimentare legate de oferta comercială şi condiţiile tehnice pot fi obţinute de la reprezentanţii de vânzări ai Departamentului Vânzări (tel: 021.2007.580; 021.2007.560; 021.2007.519; 021.2009.342).

Calculator tarife

Calculează tarifele serviciilor poştale pe care doreşti să le foloseşti.

Caută cod poştal

Caută şi completează codul poştal pe scrisorile sau cărţile poştale pe care le trimiţi, pentru ca acestea să ajungă în siguranţă la destinaţie.

Găseşte oficiul poştal

Caută cel mai apropiat oficiu poştal în funcţie de locul în care te afli, de adresa unde locuieşti sau de sediul firmei.

Foloseşte aplicaţia online AWB Poşta Română pentru a avea mai mult control asupra gestionării expediţiilor.

Nu ai identificat tariful pentru serviciile dorite sau vrei un pachet special de servicii şi să afli o estimare de preţ? Apasă pe butonul de mai jos şi scrie-ne ce te interesează să afli!

SOLICITĂRI INFORMAȚII ȘI DEPUNERI RECLAMAȚII

Contact

021 9393

021 9393 111 (pentru apeluri din strainatate)

Disponibil zilnic între orele
L - V: 0800 - 2000
     S: 0900 - 1300

Apelurile telefonice se taxează cu tarif normal.

Reclamații

Pentru trimiteri poștale interne întârziate, neajunse,deteriorate sau alte disfuncționalități

Pentru trimiteri poștale internaționale întârziate,neajunse, deteriorate sau alte disfuncționalități

Completați formularul de reclamații numai în cazul în care constatați întârzieri sau disfuncționalități în efectuarea serviciilor poștale sau întâmpinați alte probleme în cadrul acestora.

Suport clienți

Puneți o întrebare punctuală legată de ceea ce vă interesează și vă vom răspunde în cel mai scurt timp.

Atenție! Prin formularul de Suport Clienți nu se acceptă reclamații. În cazul în care doriți să transmiteți o reclamație, folosiți formularele de Reclamații Interne și Reclamații Externe.

Anunt recrutare director
Feedback
Positive SSL