Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii in site, accepti modul in care folosim aceste informatii. Afla mai multe aici.

Inchide

Ştiri > Activitatea Call Center-ului, afectată de fenomenele meteo

Bucureşti, 4 septembrie 2017 – Compania Naţională Poşta Română aduce la cunoştinţă clienţilor săi faptul că, urmare a fenomenelor meteorologice deosebite care au avut loc, în Capitală, în noaptea de duminică spre luni, Biroul Suport Clienţi întâmpină probleme în desfăşurarea activităţii.

Astfel, salariaţii cu atribuţii în gestionarea Call Center-ului nu au acces, deocamdată, la reţeaua de telefonie, pentru a putea prelua apelurile şi solicitările primite din partea clienţilor. În cursul dimineţii, au fost probleme şi la accesul la Internet, însă acesta a fost remediat. În acest context, este posibil ca solicitările trimise la adresa de email suportclienti@posta-romana.ro, dar şi pe pagina de Facebook a companiei să primească răspuns cu întârziere.

Ne cerem scuze pentru disconfortul creat şi asigurăm clienţii că depunem toate eforturile pentru remedierea defecţiunilor tehnice apărute, în cel mai scurt timp posibil.

 

Anunt recrutare director
Feedback
Positive SSL