Track & Trace - Poșta Română

Track & Trace

Introduceţi mai jos numărul de prezentare de pe factura primită la oficiul poştal sau pe cel transmis de expeditor. Dacă aşteptaţi un pachet din China sau din altă ţară vă recomandăm serviciul de tracking din modulul "Caută în afara României".

Pentru mai multe informaţii despre serviciul Track&Trace, descărcaţi ghidul.


Caută în România

Un serviciu oferit de Poșta Română

Am citit şi sunt de acord cu termenii şi condițiile*
Am fost informat(a) despre Politica de Confidențialitate şi de Securitate a prelucrării datelor cu caracter personal și sunt de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal:
pentru efectuarea serviciilor postale*
in scopuri de marketing (oferte, reclame, informari, chestionare)
Va informam ca pentru efectuarea serviciului Abonare Track&Trace perioada de prelucrare a datelor personale este de 18 luni.

Pentru a primi notificare prin email este nevoie sa introduci un cod valid de Track & Trace in casuta de mai sus

Raport detaliat:

Data
(ZZ.LL.AAAA)
Ora
(HH:MM)
Starea trimiterii

Se incarca ...

Caută în afara României


Dacă vreţi să aflaţi care este statusul unui colet sau pachet în afara ţării, puteţi utiliza un motor de cautare extern accesând acest link.

Vă informăm însă că Poşta Română nu este răspunzătoare pentru acurateţea informaţiilor prezentate pe platforme externe de tracking şi nici pentru informaţiile eronate transmise de către acestea.

Trimiterile care se pot urmări în sistemul Track&Trace au un cod format din 13 caractere alfa-numerice (exclusiv cifre și litere, fără spații, semne de punctuaţie sau simboluri), dintre care primele şi ultimele două caractere sunt litere. Astfel, primele două litere ale codului de tracking oferă informații despre tipul trimiterii poștale (de ex. AN, CE, CO, RN etc.), în timp ce ultimele două litere reprezintă codul ISO al țării din care este expediată trimiterea (ex. CN - China, DE – Germania, NL – Olanda, RO – Romania, SG – Singapore, US - Statele Unite ale Americii etc.)

Este necesar sa stiţi că timpul de prelucrare în vamă al coletelor şi pachetelor extracomunitare (pe relaţia cu China sau alte ţări) poate întârzia termenul de livrare comunicat de expeditorul pachetului pe care îl asteptaţi.

Poşta Română nu este responsabilă pentru aceste întârzieri.


Vrei mai multe informaţii despre serviciul de track&trace al Postei Romane? Click aici!

        

SOLICITĂRI INFORMAȚII ȘI DEPUNERI RECLAMAȚII

Contact

021 9393

021 9393 111 (pentru apeluri din strainatate)

Disponibil zilnic între orele
L - V: 0800 - 2000
     S: 0900 - 1300

Apelurile telefonice se taxează cu tarif normal.

Reclamații

Pentru trimiteri poștale interne întârziate, neajunse,deteriorate sau alte disfuncționalități

Pentru trimiteri poștale internaționale întârziate,neajunse, deteriorate sau alte disfuncționalități

Completați formularul de reclamații numai în cazul în care constatați întârzieri sau disfuncționalități în efectuarea serviciilor poștale sau întâmpinați alte probleme în cadrul acestora.

Suport clienți

Puneți o întrebare punctuală legată de ceea ce vă interesează și vă vom răspunde în cel mai scurt timp.

Atenție! Prin formularul de Suport Clienți nu se acceptă reclamații. În cazul în care doriți să transmiteți o reclamație, folosiți formularele de Reclamații Interne și Reclamații Externe.

MYPOSTALCARD

MYPOSTALCARD

PRIORIPOST

PRIORIPOST

ASIGURĂRI

ASIGURĂRI
Feedback
Positive SSL