Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii in site, accepti modul in care folosim aceste informatii. Afla mai multe aici.

Inchide

Track & Trace

Introdu mai jos numărul de prezentare de pe factura primită la oficiul poştal sau pe cel transmis de expeditor. Dacă aştepţi un pachet din China sau din altă ţară îţi recomandăm serviciul de tracking din modulul "Caută în afara României".

Caută în România

Un serviciu oferit de Poșta Română

Pentru a primi notificare prin email este nevoie sa introduci un cod valid de Track & Trace in casuta de mai sus

Raport detaliat:

Data (ZZ.LL.AAAA) Ora (HH:MM) Starea trimiterii

Se incarca ...

Caută în afara României


Daca vrei sa afli care este statusul unui colet sau pachet in afara tarii, poti utiliza un motor de cautare extern accesand acest link.

Te informam insa ca Posta Romana nu este raspunzatoare pentru acuratetea informatiilor prezentate pe platforme externe de tracking si nici pentru informatiile eronate transmise de catre acestea.

Trimiterile care se pot urmari in sistemul Track&Trace au indicativul "C" pentru colet, "R" pentru recomandata,sau "VN" pentru scrisoare cu valoare declarata, urmat de 9 cifre si de codul aferent tarii de origine (US - Statele Unite ale Americii, CN – China, SG – Singapore, IT – Italia, FR – Franta, etc.).

Trebuie sa stii ca timpul de prelucrare in vama al coletelor si pachetelor extracomunitare (pe relatia cu China sau alte tari) poate intarzia termenul de livrare comunicat de expeditorul pachetului pe care il astepti.

Posta Romana nu este responsabila pentru aceste intarzieri.


Vrei mai multe informaţii despre serviciul de track&trace al Postei Romane? Click aici!

        

Formular suport clienți

Nu găsești o informație? Scrie-ne un e-mail și îți vom răspunde. Pentru reclamații intră pe linkurile de reclamații de mai jos.

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii

MYPOSTCARD

MYPOSTCARD

PRIORIPOST

PRIORIPOST

ASIGURĂRI

ASIGURĂRI
Feedback
Positive SSL