Despre noi > Organizare şi funcţionare

+ -
 

Pentru a contacta reprezentanţii sucursalelor Poştei Române, ai oficiilor judeţene de poştă, ai oficiilor poştale express şi ai oficiilor de distribuire, te rugăm să intri pe acest link.

Programul de audiențe al Directorului General (Solicitările de audienţă se fac, în scris, pe adresa de e-mail: secretariat.dg@ropost.ro)


Prezentarea Companiei

Scop, Misiune, Valori

Calitate

Relaţii Internaţionale

 

    DEPUNERI Reclamații

    Pentru trimiteri poștale interne întârziate, neajunse,deteriorate sau alte disfuncționalități.

    Pentru trimiteri poștale internaționale întârziate, neajunse, deteriorate sau alte disfuncționalități

    Completați formularul de reclamații numai în cazul în care constatați întârzieri sau disfuncționalități în efectuarea serviciilor poștale sau întâmpinați alte probleme în cadrul acestora.

    SOLICITĂRI INFORMAȚII

    Contact
    Atenție! prin telefon nu se accepta reclamații.

    021 9393

    Disponibil zilnic între orele
    L - V: 0800 - 2000
         S: 0900 - 1300

    Apelurile telefonice se taxează cu tarif normal.

    Suport Clienți

    Puneți o întrebare punctuală legată de ceea ce vă interesează și vă vom răspunde în cel mai scurt timp.

    Atenție! Prin formularul de Suport Clienți nu se acceptă reclamații.
    În cazul în care doriți să transmiteți o reclamație, folosiți formularele de Reclamații Interne și Reclamații Externe.

    Essential SSL