Despre noi > Calitate

+ -

 

 

 

Certificat ISO
Securitatea Informaţiei
C.N. Poşta Română S.A

Certificări ISO Mediu
C.N. Poşta Română S.A.

Certificări ISO Calitate
C.N. Poşta Română S.A.

Certificat ISO
Securitatea Informaţiei
Sucursala Fabrica de Timbre

Certificări ISO Mediu
Sucursala Fabrica de Timbre

Certificări ISO Calitate
Sucursala Fabrica de Timbre

    DEPUNERI Reclamații

    Pentru trimiteri poștale interne întârziate, neajunse,deteriorate sau alte disfuncționalități.

    Pentru trimiteri poștale internaționale întârziate, neajunse, deteriorate sau alte disfuncționalități

    Completați formularul de reclamații numai în cazul în care constatați întârzieri sau disfuncționalități în efectuarea serviciilor poștale sau întâmpinați alte probleme în cadrul acestora.

    SOLICITĂRI INFORMAȚII

    Contact
    Atenție! prin telefon nu se accepta reclamații.

    021 9393

    Disponibil zilnic între orele
    L - V: 0800 - 2000
         S: 0900 - 1300

    Apelurile telefonice se taxează cu tarif normal.

    Suport Clienți

    Puneți o întrebare punctuală legată de ceea ce vă interesează și vă vom răspunde în cel mai scurt timp.

    Atenție! Prin formularul de Suport Clienți nu se acceptă reclamații.
    În cazul în care doriți să transmiteți o reclamație, folosiți formularele de Reclamații Interne și Reclamații Externe.

    Essential SSL