Comunicate de presa > Zeci de mii de colete întârziate, din spaţiul extracomunitar, ajung la destinatari. Măsurile luate de conducerea interimară a Poştei Române, pentru lichidarea stocurilor, dau rezultate

 

Bucureşti, 18 octombrie 2017 - Peste 65.000 de trimiteri poştale sosite din spaţiul extracomunitar, în special din China, au fost sortate şi direcţionate către oficiile poştale din sectoarele bucureştene şi din ţară, în mai puţin de o săptămână.

Multe dintre acestea se aflau în Centrul Regional de Tranzit Bucureşti (CRTB) chiar şi de 3-4 luni.

Activitatea s-a îmbunătăţit semnificativ, în urma măsurilor luate recent de noua conducere a Companiei Naţionale Poşta Română (CNPR). Directorul general interimar, Elena Petraşcu a urmărit procesul de sortare la centrul de tranzit, a discutat cu salariaţii şi cu reprezentanţii vamali pentru a găsi soluţii la problemele care împiedică Poşta Română să livreze, la timp, trimiterile poştale.

Astfel, s-a decis suplimentarea numărului de angajaţi care sortează trimiterile şi introduc datele în sistemul informatic al companiei, la Centrul Regional de Tranzit şi la Birou de Schimb International (BSI) din Capitală. Echipele lucrează, acum, în ture, ajutate inclusiv de angajaţi din sediul central al companiei.

În urma măsurilor luate, numărul coletelor întârziate aflate în Centrul Regional de Tranzit Bucureşti s-a redus, în numai câteva zile, de la 80.000 la aproximativ 15.000, luând în calcul inclusiv trimiterile recente.

Astfel de măsuri sunt în curs de aplicare la toate centrele regionale de tranzit din ţară.

Deşi, la finalul acestei săptămâni, stocurile existente vor fi lichidate şi sunt depuse eforturi pentru eliminarea oricăror întârzieri pe tot parcursul fluxului tehnologic, este posibil ca pentru o perioadă scurtă de timp, unele puncte de eliberare a trimiterilor poştale internaţionale (oficiile poştale şi ghişee poştale) să se aglomereze, în aceste zile întrucât, volumul mare al trimiterilor întârziate, generează creşterea volumului de muncă al angajaţilor.

Cerem scuze clienţilor pentru eventualele situaţii neplăcute şi îi asigurăm de întreaga preocupare şi implicare, atât a managementului companiei, cât şi al salariaţilor acesteia.

 

Essential SSL