Servicii expeditori > Corespondenţă internă

+ -

Cu serviciul de corespondenţă internă standard poţi expedia orice fel de comunicări tipărite, imprimate sau înregistrate pe orice fel de suport material, care urmează să fie colectate, sortate, transportate şi livrate altfel decât electronic la adresa indicată de expeditor pe acest suport sau pe ambalajul acestuia.

În această categorie se includ: scrisori, cărţi poştale (simple, semiilustrate, ilustrate, felicitări) şi aerograme. Pe întreg fluxul tehnologic, trimiterile de corespondenţă din serviciul Standard circulă neînregistrate. Pentru a putea urmări o trimitere de corespondeţă internă standard în sistem Track&Trace este nevoie să foloseşti şi serviciul suplimentar Valoare declarată.

În ţară sau străinătate, scrisorile dumneavoastră vă vor aduce mai aproape de cei dragi, prin serviciul de corespondenţă ce vă stă la dispoziţie oricând. - See more at: https://www.posta-romana.ro/servicii-expeditori.html#sthash.zffrly9Z.dpuf
Calculator tarife

Calculează tarifele serviciilor poştale pe care doreşti să le foloseşti.

Caută cod poştal

Caută şi completează codul poştal pe scrisorile sau cărţile poştale pe care le trimiţi, pentru ca acestea să ajungă în siguranţă la destinaţie.

Găseşte oficiu poştal

Caută cel mai apropiat oficiu poştal în funcţie de locul în care te afli, de adresa unde locuieşti sau de sediul firmei.

Track&Trace

Vrei să ştii care este statusul unei trimiteri poştale? Sistemul Track&Trace te ajută să obţii informaţii de ultimă oră despre trimiterile poştale care pot fi urmărite prin acest sistem, fie că eşti expeditor, fie că eşti destinatar.

Completează un formular

Acum poţi completa online formularul pentru serviciul poştal pe care vrei să îl foloseşti.

DEPUNERI Reclamații

Pentru trimiteri poștale interne întârziate, neajunse,deteriorate sau alte disfuncționalități.

Pentru trimiteri poștale internaționale întârziate, neajunse, deteriorate sau alte disfuncționalități

Completați formularul de reclamații numai în cazul în care constatați întârzieri sau disfuncționalități în efectuarea serviciilor poștale sau întâmpinați alte probleme în cadrul acestora.

SOLICITĂRI INFORMAȚII

Contact
Atenție! prin telefon nu se accepta reclamații.

021 9393

Disponibil zilnic între orele
L - V: 0800 - 2000
     S: 0900 - 1300

Apelurile telefonice se taxează cu tarif normal.

Suport Clienți

Puneți o întrebare punctuală legată de ceea ce vă interesează și vă vom răspunde în cel mai scurt timp.

Atenție! Prin formularul de Suport Clienți nu se acceptă reclamații.
În cazul în care doriți să transmiteți o reclamație, folosiți formularele de Reclamații Interne și Reclamații Externe.

MYPOSTALCARD

MYPOSTALCARD

EMS

EMS
Essential SSL