Comunicate de presa > Poșta Română amplasează 3.000 de cutii poștale digitale în oficii și zone strategice de interes

 

BUCUREŞTI, 7 februarie 2022 – Compania Națională Poșta Română își extinde portofoliul de produse și demarează procesul de achiziționare a 3.000 de cutii poștale digitale, aliniindu-se, astfel, la dinamica evoluției pieței. Investiția face parte din strategia investițională de modernizare și digitalizare a companiei, cu finanțare externă de 40 milioane de euro.

Cutiile poștale urmează să fie amplasate atât în oficiile Poștei Române cu acces 24/7, cât și în alte oficii poștale și zone strategice de interes de pe teritoriul țării, astfel încât să fie accesibile pentru utilizare de către toți clienții și firmele de curierat.

“Investiția în aceste cutii poștale digitale și, de asemenea, în liniile automate de sortare face parte dintr-un proiect pe care îl avem în plan pentru dezvoltarea companiei, în beneficiul clienților noștri. Acesta este doar punctul de plecare, urmând să derulăm și alte investiții menite să îmbunătățească experiența clienților cu Poșta Română și să ajute la extinderea companiei, atât în România, cât și în străinătate. Sunt mândru că mă aflu la conducerea Poștei Române și că, împreună cu echipa mea, pot demara acest proiect care va transforma compania într-un operator poștal de încredere, dinamic și de înaltă calitate”, a declarat Valentin Ștefan, Directorul General al Poștei Române.

În paralel cu acest proiect, Poșta Română va dezvolta o rețea de livrare pick-up/drop-off pentru magazinele online. Acest serviciu nou este conceput ca urmare a creșterii comerțului electronic și va oferi o altă opțiune de livrare consumatorilor finali care cumpără online, fiind disponibil în peste 3.000 de locații, oficii poștale și zone strategice de interes.

Investiția în Sisteme de Sortare Automatizată va contribui la reducerea timpului de tranzit pentru transportul coletelor în România și face parte din strategia de modernizare a Poștei Române.

Aceste noi proiecte vor fi susținute de o echipă de consultanță externă condusă de Gian Sharp, care, în calitate de fost CEO al DHL România și Cargus, are o experiență semnificativă pe piața internă de curierat.

Poșta Română, brand național de tradiție, este liderul de piață în sectorul serviciilor poștale și deservește aproximativ 19 milioane de români, punând la dispoziție cea mai extinsă rețea de oficii poștale.

Compartiment Comunicare


EN

Romanian Post places parcel lockers in 3.000 postal offices and strategic areas


Romanian Post announces investment in 3,000 Parcel lockers as part of its 40 Million Euro strategic plan to address evolving market dynamics and expand its product portfolio. 

“The investment into Parcel Lockers and also into Automated Sorting Lines for our major facilities is part of an exciting journey that we are planning for the future of our valued customers and our business moving forward. This investment is indeed just the starting point and we will also be rolling out other investments aimed to improve customer experience and to maximize our extensive coverage within Romania and abroad. I’m very proud to be part of this great opportunity that will transform the Romanian Post into a reliable, dynamic and high quality postal operator, Valentin Ștefan, General Manager at Posta Romana.

The parcel lockers will be placed either in our postal offices with 24/7 access throughout the country and will be open to use by all customers and courier companies.

In conjunction with this project, Romanian Post will be developing a pick-up and drop-off shipping network for online stores. This new service addresses the growth in ecommerce and will give another delivery choice to the final consumers who are purchasing online. This network will cover more than 3,000 locations, postal offices and strategic areas.

The investment into Automated Sorting Systems will help to further improve transit time for shipping in Romania and is part of the modernization strategy for the Romanian Post.

These new projects will be supported by an external consulting team, headed up by Gian Sharp who, as the former CEO of DHL Romania and Cargus, has significant experience in the domestic courier market.

Romanian Post, a traditional national brand, is the market leader in the postal services sector and serves approximately 19 million people, providing the largest network of post offices.

Essential SSL