Comunicate de presa > Romfilatelia pornește pe un nou drum: Gabriel Florin Bulumac, numit director general pentru a conduce procesul de internalizare și transformare strategică

București, 7 august 2025 — După 21 de ani de conducere neîntreruptă, Romfilatelia, filiala Companiei Naționale ,,Poșta Română” responsabilă de emiterea mărcilor poștale oficiale ale României, intră într-o nouă etapă de dezvoltare. Începând cu 7 august 2025, Gabriel Florin Bulumac este numit în funcția de director general, cu un mandat strategic: inițierea procesului de internalizare a Romfilatelia în structura operațională a Poștei Române și repoziționarea acesteia ca actor modern și competitiv pe piață.

Internalizarea vizează integrarea Romfilatelia într-un ecosistem mai coerent și eficient al Poștei Române, presupunând reorganizarea funcțională, optimizarea proceselor decizionale, precum și alinierea la strategia corporativă a companiei-mamă. Scopul este o administrație mai suplă, cu reacție rapidă la cerințele pieței și la dinamica mediului cultural și economic contemporan.

„Romfilatelia poate deveni nu doar un simbol cultural național, ci și un vector economic integrat într-o viziune modernă. Internalizarea în cadrul Poștei Române va eficientiza resursele și va deschide drumul către noi parteneriate și piețe. Ne propunem, pe termen mediu, o transformare profundă, axată pe digitalizare, diversificare și atragerea unui public tânăr și internațional”, a declarat Gabriel Florin Bulumac, director general Romfilatelia.

Cu o experiență de peste 12 ani în industria bunurilor de larg consum și 6 ani în cadrul Poștei Române, Gabriel Florin Bulumac a coordonat din 2021 Departamentul Clienți și Vânzări, unde a reușit o creștere semnificativă a veniturilor prin atragerea de clienți majori și relansarea unor colaborări abandonate de peste un deceniu. Anterior, a fost timp de 3 ani director al Sucursalei Fabrica de Timbre, unde a implementat tehnologii de ultimă generație și a modernizat procesele de producție, inclusiv prin dezvoltarea liniei tehnologice de inserare automată și echipamente de tipar digital.

Poșta Română, în calitate de acționar unic, sprijină această tranziție ca parte a unui plan amplu de modernizare instituțională, integrare operațională și repoziționare strategică, cu obiectivul de a transforma Compania într-un jucător relevant pe piețele europene și globale.

 

Comunicare și Relații Publice

Feedback