Comunicate de presa > Precizare Compania Națională „Poșta Română” privind derularea mecanismului de sprijin pentru consumatorii casnici de energie electrică aflați în situația de sărăcie energetică

Referitor la mecanismul de sprijin pentru consumatorii casnici de energie electrică aflați în situație de sărăcie energetică, instituit prin OUG nr. 35/2025 și implementat de Guvernul României, Compania Națională „Poșta Română” face următoarele precizări:

Până la data de 20.08.2025, Compania Națională „Poșta Română” nu a primit informații referitoare la modalitatea de operare a aplicației EPIDS (dezvoltată de Serviciul de Telecomunicații Speciale - STS). De asemenea, convenția cu Agenția Națională pentru Plăți și Inspecție Socială (ANPIS) nu este semnată de niciuna dintre părți și nu a fost transmis nici formularul de înscriere a beneficiarilor în program. În plus, salariații Poștei Române nu au fost instruiți cu privire la acest proiect.

Din aceste motive, facem un apel către beneficiari să NU solicite sprijin în subunitățiile poștale, întrucât, în acest moment, nu le putem oferi răspunsuri pertinente. Pentru orice nelămuriri, rugăm presa și beneficiarii să contacteze direct Agenția Națională pentru Plăți și Inspecție Socială - ANPIS și Serviciul de Telecomunicații Speciale – STS.

Cu o infrastructură națională solidă și cu servicii variate - de la logistică și curierat la digitalizare, soluții imobiliare, activități de trezorerie și încasări de taxe și impozite - Compania Națională „Poșta Română”, este partenerul strategic al statului român și rămâne alături de cetățeni, consolidându-și rolul de sprijin de încredere în viața comunității și în momentele de schimbare.

Comunicare și Relații Publice

Feedback