Servicii expeditori > Corespondenţă internaţională

+ -

Comunicare scrisă tipărită, imprimată sau înregistrată pe orice fel de suport material, care urmează să fie colectată, sortată, transportată şi livrată altfel decât electronic la adresa indicată de expeditor pe acest suport sau pe ambalajul acestuia. În această categorie se includ: scrisori, cărţi poştale (simple, semiilustrate, ilustrate, felicitări). Trimiteri cu servicii suplimentare: Recomandat şi Valoare Declarată sunt monitorizate în sistemul Track&Trace.

Calculator tarife

Calculează tarifele serviciilor poştale pe care doreşti să le foloseşti.

Caută cod poştal
Find and fill in the zip code on the letters or postcards you want to send in order to arrive safely at destination.
Găseşte oficiu poştal

Caută cel mai apropiat oficiu poştal în funcţie de locul în care te afli, de adresa unde locuieşti sau de sediul firmei.

Track&Trace
Do you want to know the status of a postal item? Track&Trace helps you obtain the latest information about the postal items which can be tracked by the use of this system, whether your are the sender or the recipient. 
Completează un formular

Acum poţi completa online formularul pentru serviciul poştal pe care vrei să îl foloseşti.

SOLICITĂRI INFORMAȚII ȘI DEPUNERI RECLAMAȚII

Contact

021 9393

021 9393 111 (pentru apeluri din strainatate)

Disponibil zilnic între orele
L - V: 0800 - 2000
     S: 0900 - 1300

Apelurile telefonice se taxează cu tarif normal.

Reclamații

Pentru trimiteri poștale interne întârziate, neajunse,deteriorate sau alte disfuncționalități

Pentru trimiteri poștale internaționale întârziate,neajunse, deteriorate sau alte disfuncționalități

Completați formularul de reclamații numai în cazul în care constatați întârzieri sau disfuncționalități în efectuarea serviciilor poștale sau întâmpinați alte probleme în cadrul acestora.

Suport clienți

Puneți o întrebare punctuală legată de ceea ce vă interesează și vă vom răspunde în cel mai scurt timp.

Atenție! Prin formularul de Suport Clienți nu se acceptă reclamații. În cazul în care doriți să transmiteți o reclamație, folosiți formularele de Reclamații Interne și Reclamații Externe.

MYPOSTALCARD

MYPOSTALCARD
Politica de confidentialitate
Feedback
Essential SSL