Track & Trace

Introduceţi în caseta de mai jos numărul de prezentare de pe factura primită la oficiul poştal sau codul AWB cel transmis de expeditor. Acesta trebuie să fie compus din 13 caractere, dintre care primele două sunt litere reprezentând denumirea serviciului iar ultimele două sunt literele codului de țară.

Pentru mai multe informaţii despre serviciul de urmărire electronică a trimiterilor poștale (plicuri sau colete), vă rugăm consultați Ghidul Track&Trace.

 

Stimați clienți, vă informăm că serviciul de abonare Track & Trace (serviciul prin care primiți notificări pe e-mail legate de statusul trimiterii) este pentru moment indisponibil! Ne cerem scuze pentru disconfortul creat și încercăm să remediem situația cât mai repede posibil. Modulul de căutare Track & Trace este funcțional, doar abonarea nu funcționează.


 

Raport detaliat
Data
(ZZ.LL.AAA)
Ora
(HH:MM)
Starea trimiterii

Se incarca ...

 
  • Poșta Română folosește un cod standard de identificare format din 13 caractere (AB123456789CD)
  • Codul de urmărire utilizat de alți operatori poate avea o structură diferită.
  • Pentru trimiterile poștale trimise în străinătate, codul de identificare oferă informații până la ieșirea din țară.
  • Codul de urmărire nu oferă informații cu privire la trimiterea poștală atunci când se află in tranzit în alte țări.
  • Pentru informații cu privire la statusul trimiterii dvs. în țara de destinație, vă rugăm să utilizați modulul de tracking al operatorului poștal național din țara respectivă.

     

    Pentru a urmări statusul trimiterii dumneavoastră de la ieșirea din România, pentru majoritatea țărilor de destinație, vă rugăm să accesați acest link.


Aveți o întrebare despre serviciul track&trace al Poștei Române? Puteți afla răspunsul în secțiunea Întrebări frecvente.

        

DEPUNERI Reclamații

Pentru trimiteri poștale interne întârziate, neajunse,deteriorate sau alte disfuncționalități.

Pentru trimiteri poștale internaționale întârziate, neajunse, deteriorate sau alte disfuncționalități

Completați formularul de reclamații numai în cazul în care constatați întârzieri sau disfuncționalități în efectuarea serviciilor poștale sau întâmpinați alte probleme în cadrul acestora.

SOLICITĂRI INFORMAȚII

Contact
Atenție! prin telefon nu se accepta reclamații.

021 9393

Disponibil zilnic între orele
L - V: 0800 - 2000
     S: 0900 - 1300

Apelurile telefonice se taxează cu tarif normal.

Suport Clienți

Puneți o întrebare punctuală legată de ceea ce vă interesează și vă vom răspunde în cel mai scurt timp.

Atenție! Prin formularul de Suport Clienți nu se acceptă reclamații.
În cazul în care doriți să transmiteți o reclamație, folosiți formularele de Reclamații Interne și Reclamații Externe.

MYPOSTALCARD

MYPOSTALCARD

PRIORIPOST

PRIORIPOST
Essential SSL