MyMark

Servicii expeditori > MyMark

+ -

Serviciul MyMark ofera clientilor (persoanelor fizice sau juridice) posibilitatea de a utiliza imagini personalizate pentru a crea etichete tip timbru care pot fi lipite pe plicurile cu corespondenta transmise la diverse ocazii (invitatii la evenimente speciale, evenimente de afaceri etc.)

Etichetele personalizate tip timbru MyMark nu au valoare postala si nu pot fi utilizate pentru plata efectuarii serviciilor de corespondenta ale Postei Romane.
Pentru expedierea trimiterilor postale personalizate cu etichete tip timbru MyMark este necesara plata serviciilor postale conform tarifelor in vigoare.

MyMark

Personalizeaza etichete tip timbru

MyPostalcard

Personalizeaza si trimite carti postale in tara si in strainatate

E-mandat cu plata online

Trimiteti bani prin e-mandat cu plata online si banii vor ajunge urgent la destinatar, in maxim o zi de la depunere in orase, si in doua  zile in localitatile de la tara. Plata se face electronic cu card bancar, in conditii de maxima siguranta, iar banii dvs. ajung cand trebuie la destinatie.

Track&Trace
Vrei să ştii care este statusul unei trimiteri poştale? Sistemul Track&Trace te ajută să obţii informaţii de ultimă oră despre trimiterile poştale care pot fi urmărite prin acest sistem, fie că eşti expeditor, fie că eşti destinatar.

SOLICITĂRI INFORMAȚII ȘI DEPUNERI RECLAMAȚII

Contact

021 9393

021 9393 111 (pentru apeluri din strainatate)

Disponibil zilnic între orele
L - V: 0800 - 2000
     S: 0900 - 1300

Apelurile telefonice se taxează cu tarif normal.

Reclamații

Pentru trimiteri poștale interne întârziate, neajunse,deteriorate sau alte disfuncționalități

Pentru trimiteri poștale internaționale întârziate,neajunse, deteriorate sau alte disfuncționalități

Completați formularul de reclamații numai în cazul în care constatați întârzieri sau disfuncționalități în efectuarea serviciilor poștale sau întâmpinați alte probleme în cadrul acestora.

Suport clienți

Puneți o întrebare punctuală legată de ceea ce vă interesează și vă vom răspunde în cel mai scurt timp.

Atenție! Prin formularul de Suport Clienți nu se acceptă reclamații. În cazul în care doriți să transmiteți o reclamație, folosiți formularele de Reclamații Interne și Reclamații Externe.

Feedback
Positive SSL