Prioripost cu valoare declarată fixă - curier rapid intern

Servicii expeditori > Prioripost cu valoare declarată fixă - curier rapid intern

+ -

Cu Prioripost cu valoare declarată fixă poţi trimite în sistem de curierat rapid documente cu caracter financiar sau fiscal, precum şi raportări la organele abilitate (declaraţie impozit pe profit, bilanţ contabil, declaraţie privind impozitul pe salarii, decontul de TVA, cerere de rambursare de TVA etc.).

Documentele pot fi expediate prin plicul Prioripost cu valoare declarată fixă, ce poate fi cumpărat de la orice oficiu poştal din oraşe reşedinţe de judeţ sau de la orice oficiu poştal rural (din 673 localităţi rurale) -  şi depus la unul din oficiile poştale cu activitate de prezentare (preluare a trimiterilor poştale) Prioripost.

Calculator tarife

Calculează tarifele serviciilor poştale pe care doreşti să le foloseşti.

Caută cod poştal

Caută şi completează codul poştal pe scrisorile sau cărţile poştale pe care le trimiţi, pentru ca acestea să ajungă în siguranţă la destinaţie.

Găseşte oficiu poştal

Caută cel mai apropiat oficiu poştal în funcţie de locul în care te afli, de adresa unde locuieşti sau de sediul firmei.

Track&Trace

Vrei să ştii care este statusul unei trimiteri poştale? Sistemul Track&Trace te ajută să obţii informaţii de ultimă oră despre trimiterile poştale care pot fi urmărite prin acest sistem, fie că eşti expeditor, fie că eşti destinatar.

Completează un formular

Acum poţi completa online formularul pentru serviciul poştal pe care vrei să îl foloseşti.

SOLICITĂRI INFORMAȚII ȘI DEPUNERI RECLAMAȚII

Contact

021 9393

021 9393 111 (pentru apeluri din strainatate)

Disponibil zilnic între orele
L - V: 0800 - 2000
     S: 0900 - 1300

Apelurile telefonice se taxează cu tarif normal.

Reclamații

Pentru trimiteri poștale interne întârziate, neajunse,deteriorate sau alte disfuncționalități

Pentru trimiteri poștale internaționale întârziate,neajunse, deteriorate sau alte disfuncționalități

Completați formularul de reclamații numai în cazul în care constatați întârzieri sau disfuncționalități în efectuarea serviciilor poștale sau întâmpinați alte probleme în cadrul acestora.

Suport clienți

Puneți o întrebare punctuală legată de ceea ce vă interesează și vă vom răspunde în cel mai scurt timp.

Atenție! Prin formularul de Suport Clienți nu se acceptă reclamații. În cazul în care doriți să transmiteți o reclamație, folosiți formularele de Reclamații Interne și Reclamații Externe.

Feedback
Positive SSL