Servicii expeditori > MyLetter

+ -

Serviciul MyLetter ofera clientilor (persoanelor fizice sau juridice) posibilitatea de a utiliza imagini sau fotografii pentru a crea plicuri personalizate pentru corespondenta transmise la diverse ocazii (invitatii la evenimente speciale, evenimente de afaceri etc.)

MyMark

Personalizeaza etichete tip timbru

MyPostalcard

Personalizeaza si trimite carti postale in tara si in strainatate

E-Mandat cu plata online

Trimiteti bani prin e-mandat cu plata online si banii vor ajunge urgent la destinatar, in maxim o zi de la depunere in orase, si in doua  zile in localitatile de la tara. Plata se face electronic cu card bancar, in conditii de maxima siguranta, iar banii dvs. ajung cand trebuie la destinatie.

SOLICITĂRI INFORMAȚII ȘI DEPUNERI RECLAMAȚII

Contact

021 9393

021 9393 111 (pentru apeluri din strainatate)

Disponibil zilnic între orele
L - V: 0800 - 2000
     S: 0900 - 1300

Apelurile telefonice se taxează cu tarif normal.

Reclamații

Pentru trimiteri poștale interne întârziate, neajunse,deteriorate sau alte disfuncționalități

Pentru trimiteri poștale internaționale întârziate,neajunse, deteriorate sau alte disfuncționalități

Completați formularul de reclamații numai în cazul în care constatați întârzieri sau disfuncționalități în efectuarea serviciilor poștale sau întâmpinați alte probleme în cadrul acestora.

Suport clienți

Puneți o întrebare punctuală legată de ceea ce vă interesează și vă vom răspunde în cel mai scurt timp.

Atenție! Prin formularul de Suport Clienți nu se acceptă reclamații. În cazul în care doriți să transmiteți o reclamație, folosiți formularele de Reclamații Interne și Reclamații Externe.

Feedback
Essential SSL