Tarife > Pachet mic internațional intracomunitar prioritar

+ -

 

Pachet mic intracomunitar prioritar

Trepte de greutate Tarif Lei (scutit de TVA)
Până la 100g (inclusiv) 15.50
Peste 100g până la 500g (inclusiv) 23.00
Peste 500g până la 1000g (inclusiv) 37.00
Peste 1000g până la 2000g (inclusiv) 61.00

 

Pachet mic intracomunitar prioritar recomandat

Trepte de greutate Tarif Lei (scutit de TVA)
a) tarif de bază  
Până la 100g (inclusiv) 15.50
Peste 100g până la 500g (inclusiv) 23.00
Peste 500g până la 1000g (inclusiv) 37.00
Peste 1000g până la 2000g (inclusiv) 61.00

b) recomandată
Tarif/trimitere, suplimentar fata de tariful de la punctul a)

10.50

 

 Pachet mic intracomunitar prioritar cu valoare declarată

Trepte de greutate Tarif Lei (scutit de TVA)
a) tarif de bază  
Până la 100g (inclusiv) 15.50
Peste 100g până la 500g (inclusiv) 23.00
Peste 500g până la 1000g (inclusiv) 37.00
Peste 1000g până la 2000g (inclusiv) 61.00

b) valoare declarată
Tarif/trimitere, suplimentar față de tariful de la punctul a)

15.60
0.10% din valoarea declarată

Tariful de prezentare a trimiterilor la organele vamale se percepe persoanelor fizice şi juridice numai în situaţia în care se încasează taxe vamale sau orice alte obligaţii de aceeaşi natură (TVA, accize etc):
a ) al unei trimiteri prezentate: nu se percepe;
b ) al unei trimiteri sosite: 9,00 lei.
În cazul trimiterilor poştale purtătoare de taxe vamale sau orice alte obligaţii de aceeaşi natură (TVA, accize) ale căror formalităţi vamale la import au fost efectuate de către C.N Poşta Română S.A (serviciul de Comisionariat vamal), în locul taxei de prezentare la vamă se percepe Tariful de Comisionariat Vamal.
 

    SOLICITĂRI INFORMAȚII ȘI DEPUNERI RECLAMAȚII

    Contact

    021 9393

    021 9393 111 (pentru apeluri din strainatate)

    Disponibil zilnic între orele
    L - V: 0800 - 2000
         S: 0900 - 1300

    Apelurile telefonice se taxează cu tarif normal.

    Reclamații

    Pentru trimiteri poștale interne întârziate, neajunse,deteriorate sau alte disfuncționalități

    Pentru trimiteri poștale internaționale întârziate,neajunse, deteriorate sau alte disfuncționalități

    Completați formularul de reclamații numai în cazul în care constatați întârzieri sau disfuncționalități în efectuarea serviciilor poștale sau întâmpinați alte probleme în cadrul acestora.

    Suport clienți

    Puneți o întrebare punctuală legată de ceea ce vă interesează și vă vom răspunde în cel mai scurt timp.

    Atenție! Prin formularul de Suport Clienți nu se acceptă reclamații. În cazul în care doriți să transmiteți o reclamație, folosiți formularele de Reclamații Interne și Reclamații Externe.

    Politica de confidentialitate
    Feedback
    Essential SSL