Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii in site, accepti modul in care folosim aceste informatii. Afla mai multe aici.

Inchide

Tarife > Mandat poştal intern

+ -
Tarif Poștal
(volum >10 mandate/ expeditie¹)
Suma expediată
 
Tarif Poştal
(volum ≤10 mandate/ expeditie²)
Servicii Suplimentare
      Post restant Confirmare poştala de primire  Tarif pentru trimiterile prezentate sâmbata Confirmare electronică de primire - doar pentru pers. juridice/contract cu C.N.P.R.
2.50 lei (tarif fix scutit de TVA) + 1.10% (tarif aplicat la valoarea mandatului scutit de TVA) Până la 200 lei  5 *1,85 lei *2,00 lei *1,15 lei *1,80 lei
Peste 200,01 până la 500,00 lei 10
Peste 500,01 până la1000,00 lei 15
Peste 1000 lei 15 + 1% aplicat la suma de expediat
*Tarif unic pentru toate treptele de expediere
¹ Tarif valabil pentru clienti persoane fizice/juridice cu/ fara contract care prezinta un volum >10 mandate/expeditie
² Tarif valabil pentru clienti persoane fizice/juridice cu/ fara contract in conditiile prezentarii unui volum ≤10 mandate/expeditie
 
Pentru trimiterile înregistrate prezentate sâmbăta şi în sărbătorile legale, pentru fiecare trimitere, peste tariful de înregistrare 1,15
  lei

 

Conform legislaţiei în vigoare, tariful serviciului mandat poştal este scutit de TVA. Pentru prestarea serviciilor suplimentare se încasează tarifele aferente acestor servicii cu TVA inclus.
Calculator tarife

Calculează tarifele serviciilor poştale pe care doreşti să le foloseşti.

Caută cod poştal

Caută şi completează codul poştal pe scrisorile sau cărţile poştale pe care le trimiţi, pentru ca acestea să ajungă în siguranţă la destinaţie.

Găseşte oficiu poştal

Caută cel mai apropiat oficiu poştal în funcţie de locul în care te afli, de adresa unde locuieşti sau de sediul firmei.

Completează un formular

Acum poţi completa online formularul pentru serviciul poştal pe care vrei să îl foloseşti.

SOLICITĂRI INFORMAȚII ȘI DEPUNERI RECLAMAȚII

Contact

021 9393

021 9393 111 (pentru apeluri din strainatate)

Disponibil zilnic între orele
L - V: 0800 - 2000
     S: 0900 - 1300

Apelurile telefonice se taxează cu tarif normal.

Reclamații

Pentru trimiteri poștale interne întârziate, neajunse,deteriorate sau alte disfuncționalități

Pentru trimiteri poștale internaționale întârziate,neajunse, deteriorate sau alte disfuncționalități

Completați formularul de reclamații numai în cazul în care constatați întârzieri sau disfuncționalități în efectuarea serviciilor poștale sau întâmpinați alte probleme în cadrul acestora.

Suport clienți

Puneți o întrebare punctuală legată de ceea ce vă interesează și vă vom răspunde în cel mai scurt timp.

Atenție! Prin formularul de Suport Clienți nu se acceptă reclamații. În cazul în care doriți să transmiteți o reclamație, folosiți formularele de Reclamații Interne și Reclamații Externe.

Feedback
Positive SSL