Prioripost - plata la destinaţie

Soluţii Business > Prioripost - plata la destinaţie

+ -

Modalitatea de plată “Plata la destinaţie” se acceptă pentru trimiterile PRIORIPOST cu conţinut marfă, expediate de persoanele juridice  sau persoanele fizice autorizate către destinatari care au domiciliu în localităţi reşedinţe de judeţ, în baza contractului încheiat cu C.N. Poşta Română sau cu Direcţiile Regionale de Poştă.

Tarifele poştale se achită de către destinatari cu ocazia predării trimiterilor PRIORIPOST.

Calculator tarife

Calculează tarifele serviciilor poştale pe care doreşti să le foloseşti.

Caută cod poştal

Caută şi completează codul poştal pe scrisorile sau cărţile poştale pe care le trimiţi, pentru ca acestea să ajungă în siguranţă la destinaţie.

Găseşte oficiu poştal

Caută cel mai apropiat oficiu poştal în funcţie de locul în care te afli, de adresa unde locuieşti sau de sediul firmei.

AWB

Foloseşte aplicaţia online AWB Poşta Română pentru a avea mai mult control asupra gestionării expediţiilor.

Cere ofertă

Nu ai identificat tariful pentru serviciile dorite sau vrei un pachet special de servicii şi să afli o estimare de preţ? Apasă pe butonul de mai jos şi scrie-ne ce te interesează să afli!

SOLICITĂRI INFORMAȚII ȘI DEPUNERI RECLAMAȚII

Contact

021 9393

021 9393 111 (pentru apeluri din strainatate)

Disponibil zilnic între orele
L - V: 0800 - 2000
     S: 0900 - 1300

Apelurile telefonice se taxează cu tarif normal.

Reclamații

Pentru trimiteri poștale interne întârziate, neajunse,deteriorate sau alte disfuncționalități

Pentru trimiteri poștale internaționale întârziate,neajunse, deteriorate sau alte disfuncționalități

Completați formularul de reclamații numai în cazul în care constatați întârzieri sau disfuncționalități în efectuarea serviciilor poștale sau întâmpinați alte probleme în cadrul acestora.

Suport clienți

Puneți o întrebare punctuală legată de ceea ce vă interesează și vă vom răspunde în cel mai scurt timp.

Atenție! Prin formularul de Suport Clienți nu se acceptă reclamații. În cazul în care doriți să transmiteți o reclamație, folosiți formularele de Reclamații Interne și Reclamații Externe.

AWB POSTA ROMANA

AWB POSTA ROMANA
Feedback
Positive SSL