Servicii expeditori > Pachet mic internațional prioritar cu confirmare de primire (AR)

+ -

Pachetul mic internațional prioritar cu confirmare de primire (AR) reprezintă o trimitere poștală ce conține bunuri cu sau fără valoare comercială la care se pot atașa orice documente care au caracter de corespondență, în greutate de până la 2 kg, inclusiv, și care urmează fluxul tehnologic utilizat pentru trimiterile de corespondență, astfel cum prevăd Convenția Poștală Universală și Regulamentul poștei de scrisori.

Trimiterile pachet mic sunt definite conform prevederilor OUG nr. 13/2013 privind serviciile poștale, cu completările și modificările ulterioare.

Trimiterile poștale conținând bunuri ce urmează a fi expediate în afara Uniunii Europene, trebuie prezentate în mod obligatoriu, atât de către persoanele fizice cât și de către persoanele juridice, la nivelul subunităților poștale cu asistență vamală în vederea efectuării formalităților vamale la export.

Informare: Începând cu 18.06.2019, clienții persoane fizice care doresc să expedieze trimiteri poștale internaționale cu conținut bunuri cu sau fără valoare comercială (colete poștale, trimiteri EMS - tip marfă și pachete mici) sunt rugați să facă dovada identității/calității de reprezentant al expeditorului.
În acest sens, odată cu depunerea trimiterii poștale, clientul prezintă salariatului poștal un act de legitimare valabil, în care este menționată adresa de domiciliu, în scopul confruntării datelor de legitimare cu datele de identificare ale expeditorului, înscrise pe ambalajul trimiterii poștale și pe formularul care însotește trimiterea.
După confruntarea datelor și acceptarea trimiterii poștale, actul de legitimare se restituie clientului, fără a fi efectuată fotocopie a acestuia.

La nivelul Municipiului București și Jud. Ilfov, persoanele juridice care nu au încheiat contract cu C.N.Poșta Română, își pot prezenta trimiterile extracomunitare având în conținut bunuri cu valoare mai mare de 150 euro numai prin intermediul unui comisionar vamal.
În cazul în care persoanele juridice respective optează pentru efectuarea formalităților vamale la export prin intermediul CNPR  în calitate de comisionar vamal (pe bază de împuternicire pentru reprezentare în vamă), prezentarea trimiterilor se poate efectua la orice subunitate poștală din Mun. București și Jud. Ilfov, cu condiția ca expeditorul să contacteze în prealabil un declarant vamal al C.N. Poșta Română.
Persoanele juridice, care au încheiat contract cu C.N. Poșta Română pentru servicii poștale și vamale (serviciul de comisionariat vamal) își pot prezenta trimiterile extracomunitare indiferent de valoarea bunurilor (sub 150 euro sau peste 150 euro) la orice subunitate poștală din Mun. București și Jud. Ilfov,  conform prevederilor contractuale.

Track&Trace

Vrei să ştii care este statusul unei trimiteri poştale? Sistemul Track&Trace te ajută să obţii informaţii de ultimă oră despre trimiterile poştale care pot fi urmărite prin acest sistem, fie că eşti expeditor, fie că eşti destinatar.

MyMark

Personalizează etichete tip timbru

MyPostalcard

Personalizeaza si trimite carti postale in tara si in strainatate

E-mandat cu plata online

Trimiteti bani prin e-mandat cu plata online si banii vor ajunge urgent la destinatar, in maxim o zi de la depunere in orase, si in doua  zile in localitatile de la tara. Plata se face electronic cu card bancar, in conditii de maxima siguranta, iar banii dvs. ajung cand trebuie la destinatie.

SOLICITĂRI INFORMAȚII ȘI DEPUNERI RECLAMAȚII

Contact

021 9393

021 9393 111 (pentru apeluri din strainatate)

Disponibil zilnic între orele
L - V: 0800 - 2000
     S: 0900 - 1300

Apelurile telefonice se taxează cu tarif normal.

Reclamații

Pentru trimiteri poștale interne întârziate, neajunse,deteriorate sau alte disfuncționalități

Pentru trimiteri poștale internaționale întârziate,neajunse, deteriorate sau alte disfuncționalități

Completați formularul de reclamații numai în cazul în care constatați întârzieri sau disfuncționalități în efectuarea serviciilor poștale sau întâmpinați alte probleme în cadrul acestora.

Suport clienți

Puneți o întrebare punctuală legată de ceea ce vă interesează și vă vom răspunde în cel mai scurt timp.

Atenție! Prin formularul de Suport Clienți nu se acceptă reclamații. În cazul în care doriți să transmiteți o reclamație, folosiți formularele de Reclamații Interne și Reclamații Externe.

Politica de confidentialitate
Feedback
Essential SSL