Servicii expeditori > Colete internaţionale contra ramburs

+ -

Serviciul poştal colete poştale internaţionale contra ramburs îţi permite să trimiţi pachete în străinătate conţinând bunuri pentru care destinatarul trebuie să îţi plătească bani. Achitarea contravalorii bunului care face obiectul trimiterii poştale de către destinatar expeditorului se realizează prin intermediul reţelei poştale. Încasarea unei sume de la destinatar şi remiterea acesteia expeditorului se face prin mandat internaţional de ramburs.

Serviciul este valabil în anumite condiţii pe relaţiile:

Trimiterea se monitorizează în sistemul Track&Trace.

Tariful de remitere se încasează la predarea trimiterii, odată cu încasarea contravalorii rambursului. În prestarea serviciului este defint implicit şi serviciul “Valoare Declarată”. Valoarea maximă a rambursului este 450 DTS (1 DTS = ~ 5,6 lei). Destinatarul mandatului ramburs trebuie, obligatoriu, să fie expeditorul trimiterii.

Trimiterile poștale conținând bunuri ce urmează a fi expediate în afara Uniunii Europene, trebuie prezentate în mod obligatoriu, atât de către persoanele fizice cât și de către persoanele juridice, la nivelul subunităților poștale cu asistență vamală în vederea efectuării formalităților vamale la export.

Informare: Începând cu 18.06.2019, clienții persoane fizice care doresc să expedieze trimiteri poștale internaționale cu conținut bunuri cu sau fără valoare comercială (colete poștale, trimiteri EMS - tip marfă și pachete mici) sunt rugați să facă dovada identității/calității de reprezentant al expeditorului.
În acest sens, odată cu depunerea trimiterii poștale, clientul prezintă salariatului poștal un act de legitimare valabil, în care este menționată adresa de domiciliu, în scopul confruntării datelor de legitimare cu datele de identificare ale expeditorului, înscrise pe ambalajul trimiterii poștale și pe formularul care însotește trimiterea.
După confruntarea datelor și acceptarea trimiterii poștale, actul de legitimare se restituie clientului, fără a fi efectuată fotocopie a acestuia.

La nivelul Municipiului București și Jud. Ilfov, persoanele juridice care nu au încheiat contract cu C.N.Poșta Română, își pot prezenta trimiterile extracomunitare având în conținut bunuri cu valoare mai mare de 150 euro numai prin intermediul unui comisionar vamal.
În cazul în care persoanele juridice respective optează pentru efectuarea formalităților vamale la export prin intermediul CNPR  în calitate de comisionar vamal (pe bază de împuternicire pentru reprezentare în vamă), prezentarea trimiterilor se poate efectua la orice subunitate poștală din Mun. București și Jud. Ilfov, cu condiția ca expeditorul să contacteze în prealabil un declarant vamal al C.N. Poșta Română.
Persoanele juridice, care au încheiat contract cu C.N. Poșta Română pentru servicii poștale și vamale (serviciul de comisionariat vamal) își pot prezenta trimiterile extracomunitare indiferent de valoarea bunurilor (sub 150 euro sau peste 150 euro) la orice subunitate poștală din Mun. București și Jud. Ilfov,  conform prevederilor contractuale.

Calculator tarife

Calculează tarifele serviciilor poştale pe care doreşti să le foloseşti.

Caută cod poştal

Caută şi completează codul poştal pe scrisorile sau cărţile poştale pe care le trimiţi, pentru ca acestea să ajungă în siguranţă la destinaţie.

Găseşte oficiu poştal

Caută cel mai apropiat oficiu poştal în funcţie de locul în care te afli, de adresa unde locuieşti sau de sediul firmei.

Track&Trace

Vrei să ştii care este statusul unei trimiteri poştale? Sistemul Track&Trace te ajută să obţii informaţii de ultimă oră despre trimiterile poştale care pot fi urmărite prin acest sistem, fie că eşti expeditor, fie că eşti destinatar.

Completează un formular

Acum poţi completa online formularul pentru serviciul poştal pe care vrei să îl foloseşti.

DEPUNERI Reclamații

Pentru trimiteri poștale interne întârziate, neajunse,deteriorate sau alte disfuncționalități.

Pentru trimiteri poștale internaționale întârziate, neajunse, deteriorate sau alte disfuncționalități

Completați formularul de reclamații numai în cazul în care constatați întârzieri sau disfuncționalități în efectuarea serviciilor poștale sau întâmpinați alte probleme în cadrul acestora.

SOLICITĂRI INFORMAȚII

Contact
Atenție! prin telefon nu se accepta reclamații.

021 9393

Disponibil zilnic între orele
L - V: 0800 - 2000
     S: 0900 - 1300

Apelurile telefonice se taxează cu tarif normal.

Suport Clienți

Puneți o întrebare punctuală legată de ceea ce vă interesează și vă vom răspunde în cel mai scurt timp.

Atenție! Prin formularul de Suport Clienți nu se acceptă reclamații.
În cazul în care doriți să transmiteți o reclamație, folosiți formularele de Reclamații Interne și Reclamații Externe.

Essential SSL