Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii in site, accepti modul in care folosim aceste informatii. Afla mai multe aici.

Inchide

Anunţuri şi Licitaţii publice > Proceduri în desfăşurare

 

  • Procedura CNPR nr. 1/2018 - servicii de creditare in vederea finantarii activitatii curente, prin linii de credit in valoare totala de 20.000.000 lei (douazecimilioane lei) pe o perioada de 12 luni

         Anunt de participare 

         Fisa de date a achizitiei

        Documentatie descriptiva (caiet de sarcini) servicii de creditare

        Formulare

        Model contract - clauze obligatorii

       Solicitare de clarificare si raspuns

       Declaratie participare candidatura 

       Declaratie ofertanti

        Regulament intern de achizitii 

 

  •  Atribuire Acord cadru pe o durata de 2 (doi) ani pentru Servicii de Medicina Muncii (Lot 1) si Siguranta Transporturilor (Lot 2) 

          Data limita de depunere a ofertelor 28.12.2017, ora 12.00 la sediul CN Posta Romana 

          Data deschiderii ofertelor: 28.12.2017, ora 14.00 la sediul CN Posta Romana 

         Detaliile privind cerintele de calificare si cerintele tehnice se regasesc in documentatia de atribuire

 

         Acord cadru_MM

          Acord cadru_SC

          Anexa_5_MM

          Anexe

          Contract subsecvent_MM

          Documentatie de atribuire 

 

  •   Procedura CNPR nr. 67/2017 -  Servicii de creditare in vederea finantarii activitatii curente, prin linie de credit in valoare de 10.000.000 lei  (zecemilioane lei) pe o perioada de 12 luni   - Anuntul a fost atribuit de catre ofertantul OTP Bank Romanai SA ;  Anunt Atribuire + semnatura electronica

        Anunt de participare

        Fisa de date a achizitiei

        Caiet de sarcini servicii de creditare

        Formulare

        Model contract - clauze obligatorii

          Declaratie de participare candidatura

          Declaratie de participare cu oferta

        Regulament intern de achizitii

 

  • Documente achizitie  anunt publicitar nr. 90418/28.04.2017 Servicii de Paza si Protectie pentru Subunitatile Postale (Obiectivele apartin subunitatilor postale din judetele Timis, Caras-Severin, Arad, Hunedoara), respectiv:

                                    - Caiet de sarcini

                                    -  Model de contract

                                    - Formulare

                                    - Model fişă de calcul

  •  Procedura nr.88/2016  - Servicii de Paza si Protectie reluată

                                             - Contract LOT 2

                                               -  Fişă de date

                                            -  Caiet de sarcini

                                            -   Formulare

                                             -  Model Contract

  • Procedura nr.88/2016 - Servicii de Paza si Protectie - * mai jos a fost publicată o erată pentru fişa de date si modelul de contract .

                                              - Contract LOT 1

                                                 - Contract LOT 4

                                                 - Contract LOT 5

                                             - Contract Lot 8

                                             -  Fişă de date

                                            - Caiet de sarcini

                                            -  Formulare

                                            - Formular de Ofertă refăcut

                                            -  Model Contract

                                            - Anexa 1 situatie posturi

                                            - Erată fişă de date

                                              - Clarificări caiet de sarcini

 

  • Procedura nr.70/2016 -Achizitii de materii prime si materiale necesare votului prin corespondenţă

                                            - Fişă de date

                                            - Caiet de sarcini

                                            -  Formulare

                                            -  Contract de furnizare produse

                                            -  Raspuns solicitari clarificari

 

  • Procedura nr.62/2016 - Materiale şi echipamente necesare votului prin corespondenţă

                                            - Fişă de date

                                            - Caiet de sarcini

                                            -  Formulare

                                            -  Contract de furnizare produse

                                            -  Răspuns solicitări clarificări 1

                                            -  Răspuns solicitări clarificări 2

                                            - Raspuns solicitari clarificări 3


 

  • Procedura nr.59/2016 - Servicii de consultanţă şi asistenţă juridică

                                            - Fişă de date

                                            - Caiet de sarcini

                                            -  Formulare

                                            -  Contract asistenţă juridică

                                            - Răspuns la solicitări de clarificări

 

Anunt recrutare director
Feedback
Positive SSL