Intră în cont

Introduceti datele contului dumneavostra si veti fi redirectionat automat catre pagina noului serviciu My AWB


Serviciul My AWB ofera urmatoarele functionalitati:

- crearea si vizualizarea documentelor de transport AWB

- incarcarea, editarea si vizualizarea borderourilor

- gestionarea online a expeditiilor efectuate intr-o anumita perioada de timp

- generarea de rapoarte statistice atat pentru statusul trimiterilor cat si pentru incasarea rambursurilor


Intra in cont folosind adresa de e-mail si parola.

Stimate client,

Va informam ca incepand cu data de 25.05.2018 a intrat in vigoare Regulamentul General Pentru Protectia Datelor (UE) nr. 679/2016 (RGPD).

Conform prevederilor RGPD, operatorii de date pot prelucra date personale numai daca au acordul explicit al utilizatorilor.

Pentru conformarea la RGPD, Posta Romana a informat printr-o campanie de e-mail toti utilizatorii site-ului despre noile reglementari, solicitand acordul acestora pentru prelucrarea in scopul efectuarii serviciilor postale, in scopuri de marketing si pentru acceptul noilor termeni si conditii de utilizare.

Datele personale ale utilizatorilor care nu au raspuns e-mailului transmis si nu si-au dat acordul pentru prelucrare au fost sterse.

In cazul in care dvs. nu va regasiti informatiile salvate in cont, aceasta este pentru ca RGPD interzice si sanctioneaza prelucrarea datelor personale pentru care nu exista un acord inregistrat.

Daca sistemul nu recunoaste datele de logare va invitam sa va creati un nou cont, exprimand explicit optiunile dvs. in legatura cu prelucrarea datelor personale.

Va multumim pentru intelegere.

DEPUNERI Reclamații

Pentru trimiteri poștale interne întârziate, neajunse,deteriorate sau alte disfuncționalități.

Pentru trimiteri poștale internaționale întârziate, neajunse, deteriorate sau alte disfuncționalități

Completați formularul de reclamații numai în cazul în care constatați întârzieri sau disfuncționalități în efectuarea serviciilor poștale sau întâmpinați alte probleme în cadrul acestora.

SOLICITĂRI INFORMAȚII

Contact
Atenție! prin telefon nu se accepta reclamații.

021 9393

Disponibil zilnic între orele
L - V: 0800 - 2000
     S: 0900 - 1300

Apelurile telefonice se taxează cu tarif normal.

Suport Clienți

Puneți o întrebare punctuală legată de ceea ce vă interesează și vă vom răspunde în cel mai scurt timp.

Atenție! Prin formularul de Suport Clienți nu se acceptă reclamații.
În cazul în care doriți să transmiteți o reclamație, folosiți formularele de Reclamații Interne și Reclamații Externe.

Essential SSL