Tarife > Colete interne contra ramburs

+ -

Colet poştal intern contra ramburs (30 Kg/trimitere (inclusiv)) – TVA inclus

Pachet serviciu

Tarif fix

11,30 lei
Tarif kg sau fractie de kg
1,50 lei
Valoare declarată 1,00 % din valoarea declarată
Valoare ramburs Mandat poştal - 3,80 lei tarif fix (scutit de TVA)
1,10 % din valoarea mandatului (scutit de TVA)
 
Servicii Suplimentare
Post-Restant 3,00 lei
Confirmare poştală de primire 3,30 lei
Predare în mână proprie (personal) 3,00 lei
Preluarea/Livrarea la sediu/domiciliu:      pentru trimiterile din categoria colete/pachete cu greutatea peste 500g
Preluare sediu/domiciliu (Factaj) Neuniversal 7,00 lei
Livrare sediu/domiciliu (Factaj) Neuniversal 7,00 lei
Preluare si livrare sediu/domiciliu (Factaj) Neuniversal 13,00 lei
Abonament lunar preluare si/sau livrare sediu/domiciliu (indiferent de greutate) din afara serviciului universal - 300 lei
Tarif pentru trimiterile prezentate sâmbata 5,00 lei
Fragil 50 % în plus din tariful pe greutate sau fracţie de greutate
Voluminos
* În cazul tarifării fracţiilor de kg acestea se rotunjesc la treapta  imediat  superioară de  kg.

 

Tariful din Calculatorul de Tarife se aplică numai pentru livrarea coletelor sau preluarea coletelor (nu se aplică pentru ambele servicii).
Calculator tarife

Calculează tarifele serviciilor poştale pe care doreşti să le foloseşti.

Caută cod poştal

Caută şi completează codul poştal pe scrisorile sau cărţile poştale pe care le trimiţi, pentru ca acestea să ajungă în siguranţă la destinaţie.

Găseşte oficiu poştal

Caută cel mai apropiat oficiu poştal în funcţie de locul în care te afli, de adresa unde locuieşti sau de sediul firmei.

Track&Trace

Vrei să ştii care este statusul unei trimiteri poştale? Sistemul Track&Trace te ajută să obţii informaţii de ultimă oră despre trimiterile poştale care pot fi urmărite prin acest sistem, fie că eşti expeditor, fie că eşti destinatar.

Completează un formular

Acum poţi completa online formularul pentru serviciul poştal pe care vrei să îl foloseşti.

DEPUNERI Reclamații

Pentru trimiteri poștale interne întârziate, neajunse,deteriorate sau alte disfuncționalități.

Pentru trimiteri poștale internaționale întârziate, neajunse, deteriorate sau alte disfuncționalități

Completați formularul de reclamații numai în cazul în care constatați întârzieri sau disfuncționalități în efectuarea serviciilor poștale sau întâmpinați alte probleme în cadrul acestora.

SOLICITĂRI INFORMAȚII

Contact
Atenție! prin telefon nu se accepta reclamații.

021 9393

Disponibil zilnic între orele
L - V: 0800 - 2000
     S: 0900 - 1300

Apelurile telefonice se taxează cu tarif normal.

Suport Clienți

Puneți o întrebare punctuală legată de ceea ce vă interesează și vă vom răspunde în cel mai scurt timp.

Atenție! Prin formularul de Suport Clienți nu se acceptă reclamații.
În cazul în care doriți să transmiteți o reclamație, folosiți formularele de Reclamații Interne și Reclamații Externe.

Essential SSL