Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii in site, accepti modul in care folosim aceste informatii. Afla mai multe aici.

Inchide

Tarife > Comisionare vamală persoane fizice şi juridice

+ -
 
 
Tariful de prezentare a trimiterilor la organele vamale se percepe persoanelor fizice şi juridice numai în situaţia în care se încasează taxe vamale sau orice alte obligaţii de aceeaşi natură (TVA, accize etc):
 
a) al unei trimiteri prezentate: nu se percepe;
b) al unei trimiteri sosite: 8,00 lei.

 
În cazul trimiterilor poştale purtătoare de taxe vamale sau orice alte obligaţii de aceeaşi natură (TVA, accize) ale căror formalităţi vamale la import au fost efectuate de către C.N Poşta Română S.A (serviciul de Comisionariat vamal), în locul taxei de prezentare la vamă se percepe Tariful de Comisionariat Vamal.
 
Persoanele fizice din Mun. Bucureşti si Jud. Ilfov care expediază bunuri în afara U.E. pentru care urmează să solicite restituirea taxelor vamale sau scutire de la plata acestora vor prezenta trimiterile în subunităţile poştale cu asistenţă vamală în vederea completării documentelor necesare Vămii Române pentru luarea operaţiunii în evidenţă.

Exemple:

- bunuri defecte provenite din import returnate la expeditor;

- bunuri trimise temporar la reparat/înlocuire în perioada de garanţie;

- bunuri trimise în vederea expunerii la expoziţii/prezentări etc.


Pentru mai multe informaţii accesează linkurile de mai jos:

Comisionare vamală persoane fizice

Comisionare vamală persoane juridice

 
Calculator tarife

Calculează tarifele serviciilor poştale pe care doreşti să le foloseşti.

Caută cod poştal

Caută şi completează codul poştal pe scrisorile sau cărţile poştale pe care le trimiţi, pentru ca acestea să ajungă în siguranţă la destinaţie.

Găseşte oficiu poştal

Caută cel mai apropiat oficiu poştal în funcţie de locul în care te afli, de adresa unde locuieşti sau de sediul firmei.

Track&Trace

Vrei să ştii care este statusul unei trimiteri poştale? Sistemul Track&Trace te ajută să obţii informaţii de ultimă oră despre trimiterile poştale care pot fi urmărite prin acest sistem, fie că eşti expeditor, fie că eşti destinatar.

Completează un formular

Acum poţi completa online formularul pentru serviciul poştal pe care vrei să îl foloseşti.

SOLICITĂRI INFORMAȚII ȘI DEPUNERI RECLAMAȚII

Contact

021 9393

021 9393 111 (pentru apeluri din strainatate)

Disponibil zilnic între orele
L - V: 0800 - 2000
     S: 0900 - 1300

Apelurile telefonice se taxează cu tarif normal.

Reclamații

Pentru trimiteri poștale interne întârziate, neajunse,deteriorate sau alte disfuncționalități

Pentru trimiteri poștale internaționale întârziate,neajunse, deteriorate sau alte disfuncționalități

Completați formularul de reclamații numai în cazul în care constatați întârzieri sau disfuncționalități în efectuarea serviciilor poștale sau întâmpinați alte probleme în cadrul acestora.

Suport clienți

Puneți o întrebare punctuală legată de ceea ce vă interesează și vă vom răspunde în cel mai scurt timp.

Atenție! Prin formularul de Suport Clienți nu se acceptă reclamații. În cazul în care doriți să transmiteți o reclamație, folosiți formularele de Reclamații Interne și Reclamații Externe.

Feedback
Positive SSL