Servicii publicitate > Corespondenţă răspuns internaţională

+ -

Prin acest serviciu se permite expeditorilor autorizaţi să francheze în prealabil trimiteri de răspuns expediate de corespondenţii lor interni, cu încasarea tarifelor la distribuire şi a unui tarif de abonament lunar. Serviciul se oferă numai în sistemul de viteză prioritar. În cazul în care se achită anticipat tariful de abonament lunar (licenţă), nu se vor încasa diferenţe de tarif pentru acesta, daca în cursul perioadei vor interveni modificări ale tarifului. Perioada pentru care se poate achita anticipat tariful de abonament lunar (licenţă) este de maximum 12 luni.

Expeditorii sunt autorizaţi în baza contractelor încheiate cu C.N.P.R., inclusiv prin sucursalele sale.

În ceea ce privește serviciul de retur pentru trimiterile internaționale de corespondență comercială - răspuns (CCRI/IBRS) emise în extern, trebuie precizat că expedierea în țările de origine a acestor trimiteri CCRI/IBRS se asigură  în mod gratuit, prin trimiteri neînregistrate (simple), fie prin prezentare la subunitățile poștale fie prin depunere la cutiile poștale. Detalii privind acest serviciu se găsesc "aici"        

Calculator tarife

Calculează tarifele serviciilor poştale pe care doreşti să le foloseşti.

Caută cod poştal

Caută şi completează codul poştal pe scrisorile sau cărţile poştale pe care le trimiţi, pentru ca acestea să ajungă în siguranţă la destinaţie.

Găseşte oficiu poştal

Caută cel mai apropiat oficiu poştal în funcţie de locul în care te afli, de adresa unde locuieşti sau de sediul firmei.

AWB

Foloseşte aplicaţia online AWB Poşta Română pentru a avea mai mult control asupra gestionării expediţiilor.

Cere ofertă

Nu ai identificat tariful pentru serviciile dorite sau vrei un pachet special de servicii şi să afli o estimare de preţ? Apasă pe butonul de mai jos şi scrie-ne ce te interesează să afli!

DEPUNERI Reclamații

Pentru trimiteri poștale interne întârziate, neajunse,deteriorate sau alte disfuncționalități.

Pentru trimiteri poștale internaționale întârziate, neajunse, deteriorate sau alte disfuncționalități

Completați formularul de reclamații numai în cazul în care constatați întârzieri sau disfuncționalități în efectuarea serviciilor poștale sau întâmpinați alte probleme în cadrul acestora.

SOLICITĂRI INFORMAȚII

Contact
Atenție! prin telefon nu se accepta reclamații.

021 9393

Disponibil zilnic între orele
L - V: 0800 - 2000
     S: 0900 - 1300

Apelurile telefonice se taxează cu tarif normal.

Suport Clienți

Puneți o întrebare punctuală legată de ceea ce vă interesează și vă vom răspunde în cel mai scurt timp.

Atenție! Prin formularul de Suport Clienți nu se acceptă reclamații.
În cazul în care doriți să transmiteți o reclamație, folosiți formularele de Reclamații Interne și Reclamații Externe.

AWB POSTA ROMANA

AWB POSTA ROMANA
Essential SSL