Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii in site, accepti modul in care folosim aceste informatii. Afla mai multe aici.

Inchide

Formular suport clienți

Nu găsești o informație? Scrie-ne un e-mail și îți vom răspunde. Pentru reclamații intră pe linkurile de reclamații de mai jos.

Am citit şi sunt de acord cu termenii şi condițiile*
Am fost informat(a) despre Politica de Confidențialitate şi de Securitate a prelucrării datelor cu caracter personal și sunt de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal:
pentru efectuarea serviciilor postale*
in scopuri de marketing (oferte, reclame, informari, chestionare)
Va informam ca pentru Formularul de Suport Clienti perioada de prelucrare a datelor personale este de 30 de zile.

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii

SOLICITĂRI INFORMAȚII ȘI DEPUNERI RECLAMAȚII

Contact

021 9393

021 9393 111 (pentru apeluri din strainatate)

Disponibil zilnic între orele
L - V: 0800 - 2000
     S: 0900 - 1300

Apelurile telefonice se taxează cu tarif normal.

Reclamații

Pentru trimiteri poștale interne întârziate, neajunse,deteriorate sau alte disfuncționalități

Pentru trimiteri poștale internaționale întârziate,neajunse, deteriorate sau alte disfuncționalități

Completați formularul de reclamații numai în cazul în care constatați întârzieri sau disfuncționalități în efectuarea serviciilor poștale sau întâmpinați alte probleme în cadrul acestora.

Suport clienți

Puneți o întrebare punctuală legată de ceea ce vă interesează și vă vom răspunde în cel mai scurt timp.

Atenție! Prin formularul de Suport Clienți nu se acceptă reclamații. În cazul în care doriți să transmiteți o reclamație, folosiți formularele de Reclamații Interne și Reclamații Externe.

Anunt recrutare director
Feedback
Positive SSL