Tarife > Colete interne cu confirmare de primire (A.R.)

+ -

Colet postal intern cu Confirmare de primire (0 – 15 kg/20kg continut indivizibil) TVA inclus

Pachet serviciu:
Tarif fix 10,00 lei
Tarif pentru fiecare kg sau fracţiune de kg
1,50 lei
Tarif pentru confirmare de primire 3,30 lei
Servicii Suplimentare
Post-Restant   3,00 lei
Predare în mâna proprie ( personal) 3,00 lei
 Tarif pentru trimiterile prezentate sâmbata 5,00 lei
Preluare/livrare la sediu/domiciliu pentru trimiterile din categoria colete/pachete cu greutatea peste 500g
Preluare sediu/domiciliu (Factaj) Neuniversal 7,00 lei
Livrare sediu/domiciliu (Factaj) Neuniversal 7,00 lei
Preluare si livrare sediu/domiciliu (Factaj) Neuniversal 13,00 lei
Abonament lunar preluare si/sau livrare sediu/domiciliu (indiferent de greutate) din afara serviciului universal - 300 lei
Voluminos 50 % în plus din tariful per greutate sau fracţie de greutate
Fragil     
Valoare declarată 1,00 % din valoarea declarată
* În cazul tarifării fracţiilor de kg acestea se rotunjesc la treapta  imediat  superioară de  kg.

Serviciul de preluare şi livrare se poate oferi în baza unui abonament lunar.

In baza acestui abonament, beneficiarul serviciului poate stabili în avans data şi ora la care se vor prelua şi livra coletele de la sediu/domiciliu.

Calculator tarife

Calculează tarifele serviciilor poştale pe care doreşti să le foloseşti.

Caută cod poştal

Caută şi completează codul poştal pe scrisorile sau cărţile poştale pe care le trimiţi, pentru ca acestea să ajungă în siguranţă la destinaţie.

Găseşte oficiu poştal

Caută cel mai apropiat oficiu poştal în funcţie de locul în care te afli, de adresa unde locuieşti sau de sediul firmei.

Track&Trace

Vrei să ştii care este statusul unei trimiteri poştale? Sistemul Track&Trace te ajută să obţii informaţii de ultimă oră despre trimiterile poştale care pot fi urmărite prin acest sistem, fie că eşti expeditor, fie că eşti destinatar.

Completează un formular

Acum poţi completa online formularul pentru serviciul poştal pe care vrei să îl foloseşti.

DEPUNERI Reclamații

Pentru trimiteri poștale interne întârziate, neajunse,deteriorate sau alte disfuncționalități.

Pentru trimiteri poștale internaționale întârziate, neajunse, deteriorate sau alte disfuncționalități

Completați formularul de reclamații numai în cazul în care constatați întârzieri sau disfuncționalități în efectuarea serviciilor poștale sau întâmpinați alte probleme în cadrul acestora.

SOLICITĂRI INFORMAȚII

Contact
Atenție! prin telefon nu se accepta reclamații.

021 9393

Disponibil zilnic între orele
L - V: 0800 - 2000
     S: 0900 - 1300

Apelurile telefonice se taxează cu tarif normal.

Suport Clienți

Puneți o întrebare punctuală legată de ceea ce vă interesează și vă vom răspunde în cel mai scurt timp.

Atenție! Prin formularul de Suport Clienți nu se acceptă reclamații.
În cazul în care doriți să transmiteți o reclamație, folosiți formularele de Reclamații Interne și Reclamații Externe.

Essential SSL