Tarife > Prioripost

+ -

Serviciul standard (TVA inclus):

Prioripost
până la 100 g 16,50 lei
între 100 – 1000 g 18,50 lei
peste 1000 g, de fiecare kg sau fracție de kg 1,60 lei
 
 
Servicii Suplimentare
Post restant   3,00 lei
Confirmare poştală de primire AR 3,30 lei
Confirmare de primire în sistem Prioripost   3,30 lei
Confirmare electronica de predare EC 2,00 lei
Ramburs - Mandat poştal - tarif fix ( scutit de TVA) 3,00 lei
- tarif aplicat la valoarea mandatului ( scutit de TVA) 1,10%
Valoare declarată 1,00%
Fragil     50% în plus din tariful pe greutate
Voluminos  

 *Tarif unic pentru toate treptele de greutate

Pentru trimiterile înregistrate prezentate sâmbăta şi în sărbătorile legale, pentru fiecare trimitere, peste tariful de înregistrare 5,00 lei
(TVA inclus)

 

Plicuri PrioriPost
Tip Plic Pret de Vanzare
Plic PrioriPost cu valoare fixa, format B4* 23 lei
Plic PrioriPost cu valoare fixa, format C5* 20 lei

*Plicurile PrioriPost cu valoare declarata fixa B4 si C5 au incluse si tarifele serviciului PrioriPost pentru treptele de greutate pana la 100g (C5) si intre 101-1000g (B4).

____________________________________________________________________________
 
Greutatea maximă admisă este de 15 kg /trimitere (20kg indivizibil)
Tarifarea peste 1000g este compusă din tarif până la 1000g plus tarif pentru fiecare kg sau fracţie de kg.

Detalii suplimentare legate de oferta comercială pentru încheierea unui contract şi condiţiile tehnice necesare pot fi obţinute de la Departamentul Vânzări (e-mail: hubcurierat.b@posta-romana.ro, telefon: 021/319 40 72).
 
Calculator tarife

Calculează tarifele serviciilor poştale pe care doreşti să le foloseşti.

Caută cod poştal

Caută şi completează codul poştal pe scrisorile sau cărţile poştale pe care le trimiţi, pentru ca acestea să ajungă în siguranţă la destinaţie.

Găseşte oficiu poştal

Caută cel mai apropiat oficiu poştal în funcţie de locul în care te afli, de adresa unde locuieşti sau de sediul firmei.

Track&Trace

Vrei să ştii care este statusul unei trimiteri poştale? Sistemul Track&Trace te ajută să obţii informaţii de ultimă oră despre trimiterile poştale care pot fi urmărite prin acest sistem, fie că eşti expeditor, fie că eşti destinatar.

Completează un formular

Acum poţi completa online formularul pentru serviciul poştal pe care vrei să îl foloseşti.

DEPUNERI Reclamații

Pentru trimiteri poștale interne întârziate, neajunse,deteriorate sau alte disfuncționalități.

Pentru trimiteri poștale internaționale întârziate, neajunse, deteriorate sau alte disfuncționalități

Completați formularul de reclamații numai în cazul în care constatați întârzieri sau disfuncționalități în efectuarea serviciilor poștale sau întâmpinați alte probleme în cadrul acestora.

SOLICITĂRI INFORMAȚII

Contact
Atenție! prin telefon nu se accepta reclamații.

021 9393

Disponibil zilnic între orele
L - V: 0800 - 2000
     S: 0900 - 1300

Apelurile telefonice se taxează cu tarif normal.

Suport Clienți

Puneți o întrebare punctuală legată de ceea ce vă interesează și vă vom răspunde în cel mai scurt timp.

Atenție! Prin formularul de Suport Clienți nu se acceptă reclamații.
În cazul în care doriți să transmiteți o reclamație, folosiți formularele de Reclamații Interne și Reclamații Externe.

Essential SSL