Comunicate de presa > Informare de presă

 

Bucureşti, 21 mai - Compania Națională Poşta Română anunţă înregistrarea unui alt caz de îmbolnăvire cu COVID-19 în rândul angajaților săi. Este vorba despre un factor poștal angajat al Oficiului Poștal Jilava, județul Ilfov, care se află internat la Institutul Național de Boli Infecțioase “prof. dr. Matei Balș”, în stare stabilă.

Direcția de Sănătate Publică a fost anunțată, iar oficiul poștal a fost închis, luni, 18 mai, pentru dezinfectare prin nebulizare. De asemenea, cei șapte colegi, contacți ai factorului poștal, au fost trimiși în izolare la domiciliu, timp de 14 zile, până în acest moment neprezentând simptome specifice infectării cu COVID-19.

Oficiul Poștal a fost redeschis și funcționează în intervalul orar 13:00 – 17:00, activitatea fiind asigurată de angajați ai altor oficii poștale din județul Ilfov. Precizăm că operațiunile din cadrul oficiului sunt doar de distribuție - eliberare trimiteri avizate, achitare pensii și prestații. De asemenea, pe teren, în comuna Jilava au fost trimiși colegi de la alte oficii poștale astfel încât să nu fie afectată activitatea de distribuire.

Personalul poștal a fost instruit privind tratarea corespondenţei şi a modului de distribuire a tuturor prestaţiilor sociale: să păstreze distanţa de 2 metri faţă de persoanele cărora urmează să li se distribuie prestaţiile sociale și să nu interacționeze mai mult de 3 minute. De asemenea, factorii poștali au fost instruiți să nu intre în locuinţa clienţilor, distribuirea realizându-se la uşă sau la poartă.

Încă de la începutul situației create de pandemia cu noul coronavirus, Poșta Română a luat o serie de măsuri pentru ca, atât salariații poștali, cât și clienții să fie cât mai puțin expuși riscului de îmbolnăvire: fiecare angajat a fost dotat cu mască de protecție, mănuși și dezinfectant de mâini. Compania se află într-un contact direct cu autorităţile statului, de la care se informează în mod oficial cu privire la măsurile noi ce se impun a fi implementate. Poșta Română asigură o permanentă informare, atât a personalului operaţional, cât și a clienților, cu toate recomandările primite din partea instituţiilor implicate.

Essential SSL