Comunicate de presa > Întârzieri în traficul trimiterilor poştale internaţionale

 

Bucureşti, 23 august 2017 – Compania Naţională Poşta Română aduce la cunoştinţă clienţilor săi faptul că, operatorul poştal desemnat, din Spania şi Aeroportul Internaţional Schipol, din Amsterdam, au anunţat întârzieri în traficul trimiterilor internaţionale de corespondenţă şi colete.

Operatorul poştal desemnat din Spania a informat că, începând cu 18 august 2017, au fost luate măsuri suplimentare de securitate de către poliţia locală, ca urmare a atacului terorist care a avut loc la Barcelona. Astfel, colectarea şi livrarea trimiterilor poştale, în provinciile Barcelona şi Tarragona, se vor face cu întârzieri semnificative.

Totodată, Aeroportul Internaţional Schipol, din Amsterdam, a anunţat că se află în plin proces de schimbare a echipamentelor de sortare a expediţiilor poştale, astfel că, în perioada 17 - 27 august 2017 va fi afectat de un trafic foarte aglomerat în ceea ce priveşte tranzitul trimiterilor poştale prin aeroport.

Poşta Română îşi cere scuze tuturor clienţilor si partenerilor şi îi asigură că operatorul naţional de servicii poştale îşi va respecta toate obligaţiile impuse prin lege şi asumate în relaţia cu clienţii şi va gestiona cât mai eficient posibil situaţia.

Orice reclamaţie legată de calitatea serviciilor poştale prestate de Poşta Română poate fi trimisă pe adresa de mail suportclienti@ropost.ro. De asemenea, clienţii au la dispoziţie numerele de telefon: 021 9393, 021 9393 111.

 

Departament Comunicare

Poşta Română

Telefon: 021/200 92 78

massmedia@posta-romana.ro

Essential SSL