Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii in site, accepti modul in care folosim aceste informatii. Afla mai multe aici.

Inchide

Servicii expeditori > Colectare 24/24 de luni până sâmbătă

+ -

Serviciul "Colectare 24/24 de luni până sâmbătă" este un serviciu nou de preluare a corespondenței și a coletelor în puncte fixe ce sunt disponibile clienților 24h din 24h, de luni până sâmbătă.

Serviciul se adresează clienților care  doresc transmiterea corespondenței și coletelor în orice moment al zilei, reprezentând o alternativă pentru ei. Astfel, clientul plasează corespondența și coletele la anumite Oficii Postale Express, cu funcționalitate 24h din 24 h, de luni până sâmbătă, fiind preluate de către un reprezentant poștal.

Locațiile de colectare a corespondenței și a coletelor, permit clienților libertatea și accesibilitatea de a trimite corespondența și coletele fără restricții de timp urmare a programului prelungit. Clienții pot ajunge la unul dintre Oficiile Poștale Express disponibile pentru a depune corespondența și coletele atunci când au posibilitatea.

Calculator Tarife

Calculează tarifele serviciilor poştale pe care doreşti să le foloseşti.

Caută cod Poştal

Caută şi completează codul poştal pe scrisorile sau cărţile poştale pe care le trimiţi, pentru ca acestea să ajungă în siguranţă la destinaţie.

Găseşte oficiu poştal

Caută cel mai apropiat oficiu poştal în funcţie de locul în care te afli, de adresa unde locuieşti sau de sediul firmei.

Track/Trace

Vrei să ştii care este statusul unei trimiteri poştale? Sistemul Track&Trace te ajută să obţii informaţii de ultimă oră despre trimiterile poştale care pot fi urmărite prin acest sistem, fie că eşti expeditor, fie că eşti destinatar.

Completează un formular

Acum poţi completa online formularul pentru serviciul poştal pe care vrei să îl foloseşti.

SOLICITĂRI INFORMAȚII ȘI DEPUNERI RECLAMAȚII

Contact

021 9393

021 9393 111 (pentru apeluri din strainatate)

Disponibil zilnic între orele
L - V: 0800 - 2000
     S: 0900 - 1300

Apelurile telefonice se taxează cu tarif normal.

Reclamații

Pentru trimiteri poștale interne întârziate, neajunse,deteriorate sau alte disfuncționalități

Pentru trimiteri poștale internaționale întârziate,neajunse, deteriorate sau alte disfuncționalități

Completați formularul de reclamații numai în cazul în care constatați întârzieri sau disfuncționalități în efectuarea serviciilor poștale sau întâmpinați alte probleme în cadrul acestora.

Suport clienți

Puneți o întrebare punctuală legată de ceea ce vă interesează și vă vom răspunde în cel mai scurt timp.

Atenție! Prin formularul de Suport Clienți nu se acceptă reclamații. În cazul în care doriți să transmiteți o reclamație, folosiți formularele de Reclamații Interne și Reclamații Externe.

Feedback
Positive SSL