ID-ul nu a fost găsit!
SISTEMUL “TP” (taxe plătite) – reprezintă un mod de lucru şi de taxare specific serviciului de corespondenţă poştală, precum şi serviciilor de publicitate prin poştă şi se adresează, prin facilităţile oferite, în principal clienţilor care prezintă un volum semnificativ de trimiteri la o expediţie; Trimiterile circulă netimbrate, urmând ca pe faţa fiecărui exemplar, banderolă sau ambalaj să fie tipărit simbolul "TP", numărul aprobării Poştei Române şi termenul de valabilitate al acesteia; Taxele aferente se încasează global pentru întreaga expediţie; Expedierile sunt condiţionate de un volum minim de trimiteri. Expedierile sunt condiţionate de un volum minim de 500 trimiteri pentru fiecare categorie în parte, excepţie fac actele de procedură pentru care nu există limită de volum.

MAŞINA DE FRANCAT poate fi folosită pentru imprimarea sumei reprezentând tariful în vigoare pe obiecte de corespondenţă; Ele pot fi fie proprietatea utilizatorului, fie închiriate de la Poşta Română; Nu pot fi achiziţionate şi folosite decât acele maşini de francat agreate de către Poşta Română şi doar cu aprobarea acesteia.

Lista oficiilor în sistem TP Lista oficiilor cu maşini de francat

SOLICITĂRI INFORMAȚII ȘI DEPUNERI RECLAMAȚII

Contact

021 9393

021 9393 111 (pentru apeluri din strainatate)

Disponibil zilnic între orele
L - V: 0800 - 2000
     S: 0900 - 1300

Apelurile telefonice se taxează cu tarif normal.

Reclamații

Pentru trimiteri poștale interne întârziate, neajunse,deteriorate sau alte disfuncționalități

Pentru trimiteri poștale internaționale întârziate,neajunse, deteriorate sau alte disfuncționalități

Completați formularul de reclamații numai în cazul în care constatați întârzieri sau disfuncționalități în efectuarea serviciilor poștale sau întâmpinați alte probleme în cadrul acestora.

Suport clienți

Puneți o întrebare punctuală legată de ceea ce vă interesează și vă vom răspunde în cel mai scurt timp.

Atenție! Prin formularul de Suport Clienți nu se acceptă reclamații. În cazul în care doriți să transmiteți o reclamație, folosiți formularele de Reclamații Interne și Reclamații Externe.

Politica de confidentialitate
Feedback
Essential SSL