Soluţii Business > Acte de procedură

+ -

Trimiteri poştale care circulă deschise - foi volante (citaţie, hotărâre, extras de sentinţă, proces verbal, notificare etc.); se prezintă pe formulare speciale cuprinzând două părţi:

  • înştiinţarea (recomandata propriu-zisă);
  • dovada (confirmarea de primire).

Formularele emise de persoanele juridice abilitate se tipăresc cu aprobarea C.N.P.R. (pe imprimat trebuie să fie tipărită menţiunea corespunzătoare). Punerea în circulaţie şi utilizarea unor formulare de îndeplinire a procedurii, altele decât cele aprobate de C.N.P.R., conduce la neacceptarea lor la prezentare.

Se recomandă expeditorilor ca actele de procedură să prezinte o bandă adezivă (autocolantă) care să permită afişarea lor.

Textul înştiinţării se redactează de către expeditor în funcţie de scopul urmărit (exemplu: citaţie, comunicare, hotărâre, extras din sentinţă, proces verbal, notificare etc). Extrasele sentinţelor şi deciziilor circulă anexate la actele de procedură.

Serviciul se oferă numai în sistemul de viteză neprioritar.

Calculator tarife

Calculează tarifele serviciilor poştale pe care doreşti să le foloseşti.

Caută cod poştal

Caută şi completează codul poştal pe scrisorile sau cărţile poştale pe care le trimiţi, pentru ca acestea să ajungă în siguranţă la destinaţie.

Găseşte oficiu poştal

Caută cel mai apropiat oficiu poştal în funcţie de locul în care te afli, de adresa unde locuieşti sau de sediul firmei.

AWB

Foloseşte aplicaţia online AWB Poşta Română pentru a avea mai mult control asupra gestionării expediţiilor.

 

Cere ofertă

Nu ai identificat tariful pentru serviciile dorite sau vrei un pachet special de servicii şi să afli o estimare de preţ? Apasă pe butonul de mai jos şi scrie-ne ce te interesează să afli!

DEPUNERI Reclamații

Pentru trimiteri poștale interne întârziate, neajunse,deteriorate sau alte disfuncționalități.

Pentru trimiteri poștale internaționale întârziate, neajunse, deteriorate sau alte disfuncționalități

Completați formularul de reclamații numai în cazul în care constatați întârzieri sau disfuncționalități în efectuarea serviciilor poștale sau întâmpinați alte probleme în cadrul acestora.

SOLICITĂRI INFORMAȚII

Contact
Atenție! prin telefon nu se accepta reclamații.

021 9393

Disponibil zilnic între orele
L - V: 0800 - 2000
     S: 0900 - 1300

Apelurile telefonice se taxează cu tarif normal.

Suport Clienți

Puneți o întrebare punctuală legată de ceea ce vă interesează și vă vom răspunde în cel mai scurt timp.

Atenție! Prin formularul de Suport Clienți nu se acceptă reclamații.
În cazul în care doriți să transmiteți o reclamație, folosiți formularele de Reclamații Interne și Reclamații Externe.

AWB POSTA ROMANA

AWB POSTA ROMANA
Essential SSL