Înregistrare cerere

PAS 1: Alegeți destinatarul sumei de plată prin selectarea tipului (furnizor de energie sau asociație de proprietari/locatari*) și introduceți denumirea sau codul de identificare fiscală (CIF) al acestuia.

*În cazul asociațiilor de proprietari/locatari se recomandă utilizarea codului de identificare fiscală (CIF) pentru identificarea mai rapidă a destinatarului plății.

PAS 2: Introduceți codul cardului de energie și codul numeric personal (CNP) al unuia dintre beneficiarii cardului. Codul cardului de energie se află în spațiul destinat informațiilor personale (nume, adresă etc.)

Sunt de acord ca datele mele cu caracter personal să fie prelucrate de C.N. Poșta Româna S.A. în scopul derulării programului „Sprijin pentru compensarea prețului la energie”, în temeiul OUG nr. 166/2022 cu modificările ulterioare.*
Card de energie

DEPUNERI Reclamații

Pentru trimiteri poștale interne întârziate, neajunse,deteriorate sau alte disfuncționalități.

Pentru trimiteri poștale internaționale întârziate, neajunse, deteriorate sau alte disfuncționalități

Completați formularul de reclamații numai în cazul în care constatați întârzieri sau disfuncționalități în efectuarea serviciilor poștale sau întâmpinați alte probleme în cadrul acestora.

SOLICITĂRI INFORMAȚII

Contact
Atenție! prin telefon nu se accepta reclamații.

021 9393

Disponibil zilnic între orele
L - V: 0800 - 2000
     S: 0900 - 1300

Apelurile telefonice se taxează cu tarif normal.

Suport Clienți

Puneți o întrebare punctuală legată de ceea ce vă interesează și vă vom răspunde în cel mai scurt timp.

Atenție! Prin formularul de Suport Clienți nu se acceptă reclamații.
În cazul în care doriți să transmiteți o reclamație, folosiți formularele de Reclamații Interne și Reclamații Externe.

Essential SSL