MyMark

MyMark - etichete personalizate perforate (tip timbru)

incarca imagine

Imaginea este cu titlu de prezentare

MyMark

  • Incarca fotografie -
  • Date poștale

Expeditor - Cine trimite


Destinatar - Cine primeste

Am fost informat(a) despre Politica de Confidențialitate şi de Securitate a prelucrării datelor cu caracter personal și sunt de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal:
Va informam ca pentru efectuarea serviciului MyMark perioada de prelucrare a datelor personale este de 18 luni.
Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii

MyMark

  • Incarca fotografie -
  • Date poștale -
  • Detalii si tarif comanda

Tarif expediere (corespondenta prioritara recomandata) - scutit de TVA: lei

Tarif procesare (prelucrare si tipar) - cu TVA inclus: lei

Total: lei

MyMark

  • Incarca fotografie -
  • Date poștale -
  • Detalii si tarif comanda -
  • Sumar comanda
Va rugam sa verificati toate detaliile comenzii inainte de a finaliza plata.
Atentie! Etichetele personalizate MyMark nu au valoare postala sau filatelica. Pentru expedierea corespondentei dvs. va rugam sa achizitionati timbre postale corespunzatoare serviciului utilizat

Tarif expediere (corespondenta prioritara recomandata) - scutit de TVA: lei

Tarif procesare (prelucrare si tipar) - cu TVA inclus: lei

Total: lei

Serviciul MyMark este oferit in doua versiuni:

  • MyMark Intern - prin trimitere de corespondenta interna prioritara recomandata
  • MyMark International - prin trimitere de corespondenta internationala prioritara recomandata

Caracteristicile tehnice ale etichetelor personalizate tip timbru:

  • suport de hartie gumata;
  • dimensiunea etichetei: 33x48mm;
  • se livreaza in coli A4 cu cate 28 de bucati etichete tip timbru/coala;
  • tiraj maxim acceptat: 20 de coli;
  • se accepta un singur model (o imagine/coala);
  • etichetele tip timbru personalizate nu au valoare nominala si sunt fara valoare postala.

Atentie! Etichetele personalizate tip timbru MyMark nu pot fi  utilizate pentru plata efectuarii serviciilor de corespondenta ale Postei Romane. Pentru expedierea trimiterilor postale personalizate cu etichete tip timbru MyMark este necesara plata serviciilor postale conform tarifelor in vigoare.

SOLICITĂRI INFORMAȚII ȘI DEPUNERI RECLAMAȚII

Contact

021 9393

021 9393 111 (pentru apeluri din strainatate)

Disponibil zilnic între orele
L - V: 0800 - 2000
     S: 0900 - 1300

Apelurile telefonice se taxează cu tarif normal.

Reclamații

Pentru trimiteri poștale interne întârziate, neajunse,deteriorate sau alte disfuncționalități

Pentru trimiteri poștale internaționale întârziate,neajunse, deteriorate sau alte disfuncționalități

Completați formularul de reclamații numai în cazul în care constatați întârzieri sau disfuncționalități în efectuarea serviciilor poștale sau întâmpinați alte probleme în cadrul acestora.

Suport clienți

Puneți o întrebare punctuală legată de ceea ce vă interesează și vă vom răspunde în cel mai scurt timp.

Atenție! Prin formularul de Suport Clienți nu se acceptă reclamații. În cazul în care doriți să transmiteți o reclamație, folosiți formularele de Reclamații Interne și Reclamații Externe.

Feedback
Essential SSL