Soluţii Business > StaiAcasa Plus

+ -

Soluția de livrare specială ce permite clienților care comandă on-line livrarea de mărfuri, direct la ușă, pe întreg teritoriul național, acestea beneficiind de prioritate în transport, prelucrare și livrare.

StaiAcasă Plus oferă clienților dvs. o alternativă comodă și fără stres de a intra în posesia cumpărăturilor făcute online.

Cu StaiAcasă Plus, produsele comandate pot fi livrate direct la ușa clientului, prin intermediul rețelei poștale deținute de Poșta Română.


Avantaje și beneficii StaiAcasă Plus:

  • rețea de acoperire: națională;
  • posibilitate de încasare contra ramburs (la cerere);
  • greutatea expeditiei: nelimitat;
  • modalitatea de livrare: la ușa clientului;
  • monitorizare Track&Trace pe tot fluxul, integrare API;
  • gestionare informatică a comenzilor;
  • timpi de livrare:
           - Z/Z+1: în aceeași localitate și în restul localităților din județ;
           - Z+2/Z+3: în restul localităților la nivel național (în funcție de ora agreată de ridicare a coletelor de la sediul clientului).
  • transportul produselor se poate face și în cutii speciale de transport, aparținând partenerilor;
  • resurse umane dedicate efectuării acestui serviciu;
  • HUB-uri dedicate de distribuire pentru fiecare sector din București și reședință de județ;
  • flotă de mașini dedicată pentru acest serviciu. 

    SOLICITĂRI INFORMAȚII ȘI DEPUNERI RECLAMAȚII

    Contact

    021 9393

    021 9393 111 (pentru apeluri din strainatate)

    Disponibil zilnic între orele
    L - V: 0800 - 2000
         S: 0900 - 1300

    Apelurile telefonice se taxează cu tarif normal.

    Reclamații

    Pentru trimiteri poștale interne întârziate, neajunse,deteriorate sau alte disfuncționalități

    Pentru trimiteri poștale internaționale întârziate,neajunse, deteriorate sau alte disfuncționalități

    Completați formularul de reclamații numai în cazul în care constatați întârzieri sau disfuncționalități în efectuarea serviciilor poștale sau întâmpinați alte probleme în cadrul acestora.

    Suport clienți

    Puneți o întrebare punctuală legată de ceea ce vă interesează și vă vom răspunde în cel mai scurt timp.

    Atenție! Prin formularul de Suport Clienți nu se acceptă reclamații. În cazul în care doriți să transmiteți o reclamație, folosiți formularele de Reclamații Interne și Reclamații Externe.

    Politica de confidentialitate
    buton-consultare-publica
    Essential SSL