Internship la Poșta Română > Internship

+ -

Testimonial Ana

Ce spune Ana despre internshipul la Poștă

"Programul de internship al Poștei Române m-a ajutat să îmi dezvolt competențele în comunicare și managementul timpului oferindu-mi oportunitatea de a lucra într-un mediu profesionist structurat. Personal, am învățat să navighez într-o organizație mare și să colaborez eficient cu ceilalți colegi din diverse departamente, astfel, am fost ajutată să îmi îmbunătățesc abilitățile interpersonale. Am fost inclusă în proiecte care au avut impact direct asupra optimizării proceselor interne și a îmbunătățirii serviciilor cu clienții, acest lucru nu doar că m-a facut să mă simt parte integrantă a echipei dar mi-a permis și să văd efectele muncii mele în practică"
Accesează video cu părerea Anei: click aici

Testimonial Andrei

Ce spune Andrei despre internshipul la Poștă

"Internshipul la Poșta Română ne-a oferit oportunități de învățare într-o varietate de domenii de la logistică până la finanțe sau management. Vino alături de noi într-o călătorie de neiutat prin internshipul la Poșta Română!"

Accesează video cu părerea Anei și a lui Andrei: click aici

Testimonial Alexandra

Ce spune Alexandra despre internshipul la Poștă

"Programul de internship al Poștei Române m-a ajutat să-mi dezvolt competențele în domeniul IT, permițându-mi să aplic cunoștințele teoretice în proiecte practice. Acest lucru a consolidat abilitățile mele tehnice și m-a învățat să abordez provocările cu un mindset analitic. Pe plan personal, am câștigat mai multă încredere în propriile mele abilități, învățând să colaborez eficient cu colegii și să mă adaptez la cerințele unui mediu de lucru dinamic."

DEPUNERI Reclamații

Pentru trimiteri poștale interne întârziate, neajunse,deteriorate sau alte disfuncționalități.

Pentru trimiteri poștale internaționale întârziate, neajunse, deteriorate sau alte disfuncționalități

Completați formularul de reclamații numai în cazul în care constatați întârzieri sau disfuncționalități în efectuarea serviciilor poștale sau întâmpinați alte probleme în cadrul acestora.

SOLICITĂRI INFORMAȚII

Contact
Atenție! prin telefon nu se accepta reclamații.

021 9393

Disponibil zilnic între orele
L - V: 0800 - 2000
     S: 0900 - 1300

Apelurile telefonice se taxează cu tarif normal.

Suport Clienți

Puneți o întrebare punctuală legată de ceea ce vă interesează și vă vom răspunde în cel mai scurt timp.

Atenție! Prin formularul de Suport Clienți nu se acceptă reclamații.
În cazul în care doriți să transmiteți o reclamație, folosiți formularele de Reclamații Interne și Reclamații Externe.

Essential SSL