Servicii expeditori > Imprimate internaţionale

+ -

Trimiteri poştale constând în: cărţi, periodice, ziare, cataloage, broşuri, hărţi geografice, partituri muzicale etc.               

În funcţie de sistemul de viteză:

  • trimiteri Prioritare (se asigură prioritate în prelucrare şi transport): timp de circulaţie: Z+3; Trimiterile Prioritare se marchează printr-o etichetă specială de culoare albastră (bleu) pe care este înscris cu litere de culoare albă menţiunea: PRIORITAR/PRIORITAIRE.

  • trimiteri Neprioritare: timp de circulaţie: Z+5.

Pe întreg fluxul tehnologic, trimiterile de imprimate din serviciul Standard circulă neînregistrate.

Important: Trimiterile din categoria imprimate se depun numai la punctele de acces ale Poştei Române deservite de personal. Imprimatele introduse în reţeaua Poştei Române prin depunere în cutiile poştale nu sunt acceptate.

Începând cu data de 06 ianuarie 2014, serviciul ''Recomandat" pentru corespondenţa internaţională neprioritară a fost suspendat.

 

Calculator tarife

Calculează tarifele serviciilor poştale pe care doreşti să le foloseşti.

Caută cod poştal

Caută şi completează codul poştal pe scrisorile sau cărţile poştale pe care le trimiţi, pentru ca acestea să ajungă în siguranţă la destinaţie.

Găseşte oficiu poştal

Caută cel mai apropiat oficiu poştal în funcţie de locul în care te afli, de adresa unde locuieşti sau de sediul firmei.

Track&Trace

Vrei să ştii care este statusul unei trimiteri poştale? Sistemul Track&Trace te ajută să obţii informaţii de ultimă oră despre trimiterile poştale care pot fi urmărite prin acest sistem, fie că eşti expeditor, fie că eşti destinatar.

Completează un formular

Acum poţi completa online formularul pentru serviciul poştal pe care vrei să îl foloseşti.

SOLICITĂRI INFORMAȚII ȘI DEPUNERI RECLAMAȚII

Contact

021 9393

021 9393 111 (pentru apeluri din strainatate)

Disponibil zilnic între orele
L - V: 0800 - 2000
     S: 0900 - 1300

Apelurile telefonice se taxează cu tarif normal.

Reclamații

Pentru trimiteri poștale interne întârziate, neajunse,deteriorate sau alte disfuncționalități

Pentru trimiteri poștale internaționale întârziate,neajunse, deteriorate sau alte disfuncționalități

Completați formularul de reclamații numai în cazul în care constatați întârzieri sau disfuncționalități în efectuarea serviciilor poștale sau întâmpinați alte probleme în cadrul acestora.

Suport clienți

Puneți o întrebare punctuală legată de ceea ce vă interesează și vă vom răspunde în cel mai scurt timp.

Atenție! Prin formularul de Suport Clienți nu se acceptă reclamații. În cazul în care doriți să transmiteți o reclamație, folosiți formularele de Reclamații Interne și Reclamații Externe.

ABONAMENTE PRESA

ABONAMENTE PRESA
Feedback
Essential SSL