Servicii expeditori > Ultrapost - curier rapid door-to-door

+ -

Serviciul UltraPost face parte din clasa serviciilor express și reprezintă un serviciu de curierat intern ultrarapid “door to door” prin care se asigură preluarea, transportul şi distribuirea trimiterilor poştale în şi între cele 41 de orașe reședințe de județ: Alba Iulia, Alexandria, Arad, Bacău, Baia Mare, Bistriţa, Botoşani, Brăila, Braşov, București, Buftea, Buzău, Călăraşi, Cluj Napoca, Constanţa, Craiova, Deva, Drobeta Turnu Severin, Focşani, Galaţi, Giurgiu, Iaşi, Miercurea Ciuc, Oradea, Piatra Neamţ, Piteşti, Ploieşti, Reşiţa, Satu Mare, Sfântu Gheorghe, Sibiu, Slatina, Slobozia, Suceava, Târgovişte, Târgu Jiu, Târgu Mureş, Timişoara, Tulcea, Vaslui, Zalău.

 

Trimiterile ULTRAPOST se monitorizează pe întreg fluxul tehnologic în sistem Track&Trace.

Trimiterile ajung în:

  • 4 ore loco, într-unul dintre cele 40 de orașe resedință de județ și Municipiul București, de luni până sâmbătă;
  • maxim 24 de ore între cele 41 de orașe reședință de județ, de luni până sâmbătă, în condițiile respectării orei limită de prezentare.

Serviciul este oferit:

  • în interiorul celor 40 de orașe reședință de județ și Municipiul București;
  • între cele 41 de orașe reședință de județ

Serviciul UltraPost este disponibil și pe bază de contract, beneficiind de o politică de discount stabilită în funcție de volumul de trimiteri expediate în decursul unei luni calendaristice. Pentru detalii suplimentare ne puteți contacta la numărul de telefon 021/9794 sau pe e-mail la adresa comenzi@prioripost.ro

Calculator tarife

Calculează tarifele serviciilor poştale pe care doreşti să le foloseşti.

Caută cod poştal

Caută şi completează codul poştal pe scrisorile sau cărţile poştale pe care le trimiţi, pentru ca acestea să ajungă în siguranţă la destinaţie.

Găseşte oficiu poştal

Caută cel mai apropiat oficiu poştal în funcţie de locul în care te afli, de adresa unde locuieşti sau de sediul firmei.

Track&Trace

Vrei să ştii care este statusul unei trimiteri poştale? Sistemul Track&Trace te ajută să obţii informaţii de ultimă oră despre trimiterile poştale care pot fi urmărite prin acest sistem, fie că eşti expeditor, fie că eşti destinatar.

AWB

Foloseşte aplicaţia online AWB Poşta Română pentru a avea mai mult control asupra gestionării expediţiilor și pentru a întocmi documentele de transport.

SOLICITĂRI INFORMAȚII ȘI DEPUNERI RECLAMAȚII

Contact

021 9393

021 9393 111 (pentru apeluri din strainatate)

Disponibil zilnic între orele
L - V: 0800 - 2000
     S: 0900 - 1300

Apelurile telefonice se taxează cu tarif normal.

Reclamații

Pentru trimiteri poștale interne întârziate, neajunse,deteriorate sau alte disfuncționalități

Pentru trimiteri poștale internaționale întârziate,neajunse, deteriorate sau alte disfuncționalități

Completați formularul de reclamații numai în cazul în care constatați întârzieri sau disfuncționalități în efectuarea serviciilor poștale sau întâmpinați alte probleme în cadrul acestora.

Suport clienți

Puneți o întrebare punctuală legată de ceea ce vă interesează și vă vom răspunde în cel mai scurt timp.

Atenție! Prin formularul de Suport Clienți nu se acceptă reclamații. În cazul în care doriți să transmiteți o reclamație, folosiți formularele de Reclamații Interne și Reclamații Externe.

AWB POSTA ROMANA

AWB POSTA ROMANA
Politica de confidentialitate
Feedback
Essential SSL