Servicii destinatari > Comisionare vamală persoane fizice

+ -

C.N. Poşta Română S.A îndeplineşte, în baza Autorizaţiei nr. 626/2013 emisă de Direcția Generală a Vămilor – A.N.A.F., formalităţi vamale în numele utilizatorilor de servicii poştale, în calitate de comisionar în vamă care derulează activități de curierat rapid.

Serviciul consta în efectuarea de către C.N. Poșta Română S.A., în calitate de reprezentant direct al destinatarului în vamă, a formalităților vamale în vederea punerii în liberă circulație a trimiterilor poștale sosite pe numele acestuia , acestea constand în prezentare la vamă, depozitare, declarare la vamă, plata drepturilor de import în numele destinatarului (taxe vamale, TVA și/sau accize).

Prin utilizarea acestui serviciu, nu este necesară prezența dvs. în nici o etapă a vămuirii, respectiv deplasarea până la o subunitate poștală cu asistență vamală pentru efectuarea formalităților vamale la import în prezența autorităților vamale. După efectuarea formalităților vamale în numele dvs. de către C.N. Poșta Română S.A. - comisionar vamal, distribuirea trimiterii se efectuează la adresa înscrisă de expeditor pe trimitere sau la sediul subunității poștale de care aparține aceasta.

Serviciul de Comisionariat vamal este disponibil în prezent persoanelor fizice care împuternicesc C.N. Poșta Română S.A. să îi reprezinte în vamă, având domiciliul:

  • la nivelul Mun. Bucureşti şi Jud. Ilfov, în cazul destinatarilor tuturor categoriilor de trimiteri poştale (trimiteri EMS, colete poștale şi trimiteri de corespondență format pachet mic);

  • în afara Mun. Bucuresti și Jud. Ilfov, în cazul destinatarilor trimiterilor EMS și coletelor poștale.

C.N. Poșta Română S.A. intenționează să extinda în cursul acestui an serviciul de comisionariat vamal inclusiv pentru destinatarii trimiterilor de corespondență format pachet mic domiciliați la nivelul întregii țări.

Calculator Tarife

Calculează tarifele serviciilor poştale pe care doreşti să le foloseşti.

Caută Cod Poştal

Caută şi completează codul poştal pe scrisorile sau cărţile poştale pe care le trimiţi, pentru ca acestea să ajungă în siguranţă la destinaţie.

Găseşte oficiu poştal

Caută cel mai apropiat oficiu poştal în funcţie de locul în care te afli, de adresa unde locuieşti sau de sediul firmei.

Track&Trace

Vrei să ştii care este statusul unei trimiteri poştale? Sistemul Track&Trace te ajută să obţii informaţii de ultimă oră despre trimiterile poştale care pot fi urmărite prin acest sistem, fie că eşti expeditor, fie că eşti destinatar.

Completează un formular

Acum poţi completa online formularul pentru serviciul poştal pe care vrei să îl foloseşti.

SOLICITĂRI INFORMAȚII ȘI DEPUNERI RECLAMAȚII

Contact

021 9393

021 9393 111 (pentru apeluri din strainatate)

Disponibil zilnic între orele
L - V: 0800 - 2000
     S: 0900 - 1300

Apelurile telefonice se taxează cu tarif normal.

Reclamații

Pentru trimiteri poștale interne întârziate, neajunse,deteriorate sau alte disfuncționalități

Pentru trimiteri poștale internaționale întârziate,neajunse, deteriorate sau alte disfuncționalități

Completați formularul de reclamații numai în cazul în care constatați întârzieri sau disfuncționalități în efectuarea serviciilor poștale sau întâmpinați alte probleme în cadrul acestora.

Suport clienți

Puneți o întrebare punctuală legată de ceea ce vă interesează și vă vom răspunde în cel mai scurt timp.

Atenție! Prin formularul de Suport Clienți nu se acceptă reclamații. În cazul în care doriți să transmiteți o reclamație, folosiți formularele de Reclamații Interne și Reclamații Externe.

Politica de confidentialitate
Feedback
Essential SSL