Găzduire sedii sociale

⚠️ Pentru a beneficia de atribuirea online a unui spațiu pentru găzduire sediu social în cadrul unei subunități poștale, este necesară deținerea unei semnături electronice calificate valabile.

Dacă nu dețineți semnătură electronică calificată procedura se poate realiza fizic, în cadrul subunităților poștale din lista disponibilă aici.

Prin continuarea completării acestui formular, confirmați că dețineți o semnătură electronică calificată și sunteți de acord să semnați digital toate documentele necesare.


Selectati una din optiuni:


Alege locația

Judet: *

Localitate: *

Oficiu postal: *

Termen solicitat pentru valabilitatea contractului *

Detalii firma

Denumirea completa societate comerciala: *

Adresa curenta sediu social actual

Judet: *

Localitate: *

Strada: *

Numar: *

Bloc:

Scara:

Etaj:

Apartament:

Cod postal: *

Inregistrata la oficiul registrul comertului de pe langa tribunalul: *

Platitor de TVA:

CUI/CIF: *

Nr. inregistrare registrul comertului: *

Cod IBAN: *

Deschis la: *

Nume complet al persoanei fizice care va fi administrator/Asociat unic al viitoarei societati: *

Adresa completa a persoanei fizice

Judet: *

Localitate: *

Strada: *

Numar: *

Bloc:

Scara:

Etaj:

Apartament:

Cod postal: *

Serie CI: *

Nr. CI: *

Eliberat de: *

Data eliberare CI: *

CNP: *

Nume complet Administrator/ Reprezentant legal: *

Functia: *

Serie CI: *

Nr. CI: *

Eliberat de: *

Data eliberare CI: *

CNP Administrator/ Reprezentant legal: *

Email: *

Telefon: *

Detalii ONRC

Denumirea rezervata a firmei conform dovezii de rezervare la ONRC: *

Numar dovada rezervare denumire: *

Data dovada rezervare denumire: *

Documente de incarcat

Copie BI/CI/CEI: *

Rezervare denumire societate la ONRC: *

Act constitutiv al societatii ce se va înființa.: *

CUI: *

Certificat constatator: *

De plata:

0

Prin transmiterea acestui formular, declar pe propria răspundere că informațiile completate și documentele atașate sunt corecte, reflectă realitatea și aparțin societății și reprezentanților săi, în numele cărora se solicită închirierea unui spațiu în cadrul subunităților poștale.

DEPUNERI Reclamații

Pentru trimiteri poștale interne întârziate, neajunse,deteriorate sau alte disfuncționalități.

Pentru trimiteri poștale internaționale întârziate, neajunse, deteriorate sau alte disfuncționalități

Completați formularul de reclamații numai în cazul în care constatați întârzieri sau disfuncționalități în efectuarea serviciilor poștale sau întâmpinați alte probleme în cadrul acestora.

SOLICITĂRI INFORMAȚII

Contact
Atenție! prin telefon nu se accepta reclamații.

021 9393

Disponibil zilnic între orele
L - V: 0800 - 2000
     S: 0900 - 1300

Apelurile telefonice se taxează cu tarif normal.

Suport Clienți

Puneți o întrebare punctuală legată de ceea ce vă interesează și vă vom răspunde în cel mai scurt timp.

Atenție! Prin formularul de Suport Clienți nu se acceptă reclamații.
În cazul în care doriți să transmiteți o reclamație, folosiți formularele de Reclamații Interne și Reclamații Externe.

Feedback