Servicii publicitate > Postmesager Ghișeu

+ -
  • Trimiteri interne, constând în materiale de reclamă, marketing sau publicitate, marketing politic sau publicitate electorală.

  • Trimiterile sunt distribuite la ghişeele din incinta subunităţilor poştale, atât ca trimiteri neadresate, cât şi semiadresate.

  • Conţinutul trimiterilor Postmesager Ghişeu: foi volante, pliante, broşuri, ziare sau alte materiale pubicitare, precum şi alte materiale publicitare cu caracter electoral sau de marketing politic.

  • La solicitarea clientului, se poate asigura contra cost atât tipărirea, cât şi pregătirea trimiterilor în vederea expedierii.

  • Trimiterile Postmesager Ghişeu se acceptă la punctul de acces numai în condiţiile prevăzute în prezentele instrucţiuni şi numai în baza contractului de prestări servicii încheiat de client cu sucursala C.N. Poşta Română abilitată.

    SOLICITĂRI INFORMAȚII ȘI DEPUNERI RECLAMAȚII

    Contact

    021 9393

    021 9393 111 (pentru apeluri din strainatate)

    Disponibil zilnic între orele
    L - V: 0800 - 2000
         S: 0900 - 1300

    Apelurile telefonice se taxează cu tarif normal.

    Reclamații

    Pentru trimiteri poștale interne întârziate, neajunse,deteriorate sau alte disfuncționalități

    Pentru trimiteri poștale internaționale întârziate,neajunse, deteriorate sau alte disfuncționalități

    Completați formularul de reclamații numai în cazul în care constatați întârzieri sau disfuncționalități în efectuarea serviciilor poștale sau întâmpinați alte probleme în cadrul acestora.

    Suport clienți

    Puneți o întrebare punctuală legată de ceea ce vă interesează și vă vom răspunde în cel mai scurt timp.

    Atenție! Prin formularul de Suport Clienți nu se acceptă reclamații. În cazul în care doriți să transmiteți o reclamație, folosiți formularele de Reclamații Interne și Reclamații Externe.

    Feedback
    Essential SSL