Servicii expeditori > Colete interne contra ramburs

+ -

Cu serviciul colete interne contra ramburs poţi trimite colete oriunde în România, urmând ca destinatarul să achite prin intermediul reţelei poştale contravalorea bunului care face obiectul trimiterii poştale. Suma rambursului este nelimitată şi nu este condiţionată de valoarea declarată. Încasarea unei sume de la destinatar şi remiterea acesteia expeditorului se face prin mandat poştal sau mandat electronic (e-mandat).

Coletele interne contra ramburs au definit implicit serviciul Valoare declarată. Tariful pentru remiterea sumei se încasează la prezentarea trimiterii. Destinatarul mandatului ramburs trebuie, obligatoriu, să fie expeditorul trimiterii.

Nu se acceptă, prin acest serviciu, trimiterile prezentate de persoane fizice şi care sunt adresate persoanelor juridice, unităţilor militare, militarilor în termen şi unităţilor de detenţie.

În funcție de volum puteți beneficia de politica avantaj client.

Calculator tarife

Calculează tarifele serviciilor poştale pe care doreşti să le foloseşti.

Caută cod poştal

Caută şi completează codul poştal pe scrisorile sau cărţile poştale pe care le trimiţi, pentru ca acestea să ajungă în siguranţă la destinaţie.

Găseşte oficiu poştal

Caută cel mai apropiat oficiu poştal în funcţie de locul în care te afli, de adresa unde locuieşti sau de sediul firmei.

Track&Trace

Vrei să ştii care este statusul unei trimiteri poştale? Sistemul Track&Trace te ajută să obţii informaţii de ultimă oră despre trimiterile poştale care pot fi urmărite prin acest sistem, fie că eşti expeditor, fie că eşti destinatar.

Completează un formular

Acum poţi completa online formularul pentru serviciul poştal pe care vrei să îl foloseşti.

DEPUNERI Reclamații

Pentru trimiteri poștale interne întârziate, neajunse,deteriorate sau alte disfuncționalități.

Pentru trimiteri poștale internaționale întârziate, neajunse, deteriorate sau alte disfuncționalități

Completați formularul de reclamații numai în cazul în care constatați întârzieri sau disfuncționalități în efectuarea serviciilor poștale sau întâmpinați alte probleme în cadrul acestora.

SOLICITĂRI INFORMAȚII

Contact
Atenție! prin telefon nu se accepta reclamații.

021 9393

Disponibil zilnic între orele
L - V: 0800 - 2000
     S: 0900 - 1300

Apelurile telefonice se taxează cu tarif normal.

Suport Clienți

Puneți o întrebare punctuală legată de ceea ce vă interesează și vă vom răspunde în cel mai scurt timp.

Atenție! Prin formularul de Suport Clienți nu se acceptă reclamații.
În cazul în care doriți să transmiteți o reclamație, folosiți formularele de Reclamații Interne și Reclamații Externe.

PRIORIPOST

PRIORIPOST
Essential SSL