Serviciul E-POST

Tarife > Serviciul E-POST

+ -
Mesaje in/din reteaua E-POST
Tip serviciu Format serviciu Tarife cu TVA (inclus) Tarif Servicii suplimentare (lei)
Rec AR EC
Casuta E-Post - Casuta E-Post Transmitere mesaj simplu 1,80 lei 1,85 lei* 2,00 lei* 1,80 lei*
Listare pagina A4  0,45 lei
Casuta E-Post - adresa postala Transmitere mesaj simplu 1,80 lei
Listare pagina A4  0,45 lei
Plic 0,25 lei
Distribuire 0,50 lei
Client - Casuta E-Post Transmitere mesaj simplu 1,80 lei
Listare pagina A4  0,45 lei
Client - adresa postala Transmitere mesaj simplu 1,80 lei
Listare pagina A4  0,45 lei
Plic 0,25 lei
Distribuire 0,50 lei

*-Tarif unic pentru toate tipurile de servicii de mai sus

Mesaje in/din afara retelei E-POST 

Tip serviciu Format serviciu Tarife cu TVA (inclus)
Casuta E-Post - adresa e-mail Transmitere mesaj simplu 1,80 lei
Client - adresa e-mai Transmitere mesaj simplu 1,80 lei
Adresa e-mail – casuta E-Post Transmitere mesaj simplu 1,80 lei
Adresa e-mail – adresa postala Transmitere mesaj simplu 1,80 lei
Listare pagina A4 0,45 lei
Plic 0,25 lei
Distribuire 0,50 lei
 
 
Pentru trimiterile înregistrate prezentate sâmbăta şi în sărbătorile legale, pentru fiecare trimitere, peste tariful de înregistrare 1,15
  lei

 

    SOLICITĂRI INFORMAȚII ȘI DEPUNERI RECLAMAȚII

    Contact

    021 9393

    021 9393 111 (pentru apeluri din strainatate)

    Disponibil zilnic între orele
    L - V: 0800 - 2000
         S: 0900 - 1300

    Apelurile telefonice se taxează cu tarif normal.

    Reclamații

    Pentru trimiteri poștale interne întârziate, neajunse,deteriorate sau alte disfuncționalități

    Pentru trimiteri poștale internaționale întârziate,neajunse, deteriorate sau alte disfuncționalități

    Completați formularul de reclamații numai în cazul în care constatați întârzieri sau disfuncționalități în efectuarea serviciilor poștale sau întâmpinați alte probleme în cadrul acestora.

    Suport clienți

    Puneți o întrebare punctuală legată de ceea ce vă interesează și vă vom răspunde în cel mai scurt timp.

    Atenție! Prin formularul de Suport Clienți nu se acceptă reclamații. În cazul în care doriți să transmiteți o reclamație, folosiți formularele de Reclamații Interne și Reclamații Externe.

    Feedback
    Positive SSL